موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

معرفی سایت های پولساز

معرفی سایت های پولساز

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 21 مهر 1400 ساعت 16:10

دوست دارید هنگامی که در منزل هستید هم پول در بیاورید؟ پس باید با انواع سایت‌های کسب درآمد آشنا شوید و کار در آنها را یاد بگیرید. بسیاری از آدم‌های دنیا در این سایت‌ها درآمد بالایی دارند.

سایت های کسب درآمد را بشناسید

اگر روش‌های پولساز اینترنتی را یاد بگیرید متوجه می‌شوید کسب درآمد اینترنتی خیلی راحت است. مثلا فعالیت در سایت‌های کسب درآمد یکی از بهترین روش‌های پولسازی است که بدون هزینه، محل کار یا مواد اولیه برای خودتان درآمد کسب می‌کنید.

در ادامه چند تا از معروف‌ترین سایت‌های کسب درآمد و نحوه کار با آنها را معرفی کرده‌ایم. همه این سایت‌ها قانونی هستند و پول‌تان را حتما پرداخت می‌کنند.

۱.سایت‌های کسب درآمد کلیکی مثلا mturk.com

67.jpg

سایت‌های کسب درآمد کلیکی

‌سایت‌های کسب درآمد بسیار متنوع‌اند. مثلا Amazon Mechanical Turk (MTurk) توسط سایت آمازون اداره می‌شود. هر کس می‌تواند در آن ثبت نام کند و کارهای ساده انجام دهد. مثلا بین دو تا عکس یکی را برگزیند و روی آن کلیک

برای این کار اصلا لازم نیست انرژی زیادی بگذارید. فقط باید در اوقات فراغ‌تان که روی مبل نشسته‌اید، چند کلیک انجام دهید؛

ماهانه چه قدر میتوانم از سایت mturk.com درآمد کسب کنم؟

اگر در این کار ممارست داشته باشید، می‌توانید ماهانه مبلغی حدود ۲۰۰۰ دلار پول در آورید.

۲.سایت‌های کسب درآمد محتوایی مثل Youtube

68.jpg

سایت‌های کسب درآمد محتوایی

شبکه Youtube به هر کسی اجاره می‌دهد که درباره موضوع دلخواهش، فیلم‌های بدون توضیح بسازد و در این شبکه منتشر کند. فیلم ساختن برای یوتیوب خرجی ندارد. می‌‌توانید دوربین لپ‌تاپ یا گوشی خود را روشن کنید و درباره موضوعی اطلاعات بدهید.

ماهانه چه قدر میتوانم از Youtube درآمد کسب کنم؟

اگر در سایت یوتیوب گزینه تبلیغات در ویدئو خود را فعال کنید؛ یوتیوب به ازای هر ۱۰۰۰ بازدید ویدئو بین ۱-۳ دلار به شما می‌پردازد. حالا خودتان حساب کنید که هر چه فیلم‌های‌ بیشتری در حساب‌تان داشته باشید و فیلم‌ها بیشتر دیده شوند؛ درآمد شما بالاتر می‌رود.

می‌بینید؟ در اینترنت می‌توانید با کمترین هزینه از سایت‌های کسب درآمد پولدار شوید.

۳.پروژه‌های پول ‌ساز آزاد در elance.com

69.jpg

elance.com

سایت Elance برای آنهایی که مهارت یا تخصصی دارند، فرصت‌های بی‌نظیری ایجاد می‌کند. شما می‌توانید در زمان‌های آزاد‌تان پروژه‌های فریلنسری انجام دهید و در ازای آن پول بگیرید.

با کار در سایت Elance نه تنها نمونه کار‌هایی مستقل برای خودتان جور می‌کنید بلکه بعد از مدتی می‌بینید یک فهرست طویل مشتری برای‌تان جور شده است.

۴.سایت انتشار کتاب kdp.amazon.com

70.jpg

kdp.amazon.com

‌سایت‌های کسب درآمد می‌توانند فرهنگی هم باشند؛ مثلا Amazon Kindle Direct Publishing  که از زیرمجموعه‌های آمازون است به اهالی قلم اجازه می‌دهد که کتاب خودشان را آپلود کنند؛

سپس در سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی برای کتاب‌شان آگهی دهند و از فروش کتاب مربوطه در kdp حق التالیفی معادل ۷۰ درصد دریافت کنند. مطمئن باشید هیچ ناشری چنین پولی به شما نمی‌دهد.

۵.سایت‌ کسب درآمد عکس محور Fotolia

71.jpg

Fotolia

اگر ذوق عکاسی دارید و روزانه با موبایل یا دوربین‌تان از طبیعت، شهر یا هر سوژه دیگری عکس می‌گیرید اما جایی برای پول درآوردن از این عکس‌ها ندارید؛ کافی است در پایان هر روز اطلاعات رم دوربین‌تان به این سایت منتقل کنید.

افرادی که برای سایت یا پروژه‌های خود به عکس احتیاج دارند؛ وارد Fotolia می‌شوند و مثلا عبارت «شهر شلوغ» را جستجو می‌کنند. سایت عکس‌های با این موضوع را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. اگر این کاربر عکس شما را انتخاب کند، سایت Fotolia بابت فروش عکس‌تان به شما پول می‌دهد.

۶.کمک به آمارگیری Swagbucks

72.jpg

Swagbucks

شرکت‌های مختلف برای بهبود خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتری با سایت‌های کسب درآمد از قبیل Swagbucks همکاری می‌کنند. کاربران این سایت‌ها در نظرسجی آنلاین مربوط به محصول یا خدماتی شرکت می‌کنند و نظر خودشان را ثبت می‌کنند.

سایت Swagbucks چگونه به کاربر پول میپردازد؟

سایت هم به ازای شرکت در هر نظرسنجی به کاربر پول و کارت هدیه می‌دهد.

۷.کارهای کوچک با کامپیوتر در Fiverr

78.jpg

Fiverr

یکی از سایت‌های کسب درآمد مشهور Fiverr است که شما می‌توانید در آن ثبت نام کنید؛ هر کاری بلدید را انجام دهید و پول در بیاورید. مثلا برای پست‌های فیس‌بوک دیگران مطلب بنویسید؛ پادکست دیگران را ادیت کنید یا با فوتوشاپ کیفیت عکس‌های مردم را ارتقا بدهید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و کمی وقت آزاد است؛ در ازای آن هم پول می‌گیرید.

از دیگر سایت‌های با این موضوع می‌توان به  Upwork یا Freelancer اشاره کرد.

74.jpg

Skillshare

محور سایت Skillshare آموزش است. اگر در فن یا درسی مهارت و تخصص دارید؛ می‌توانید از خودتان فیلم بگیرید و در این سایت منتشر کنید. سایت هم از هزینه دوره‌ها به شما درصد می‌دهد.

برای شروع لازم نیست در تخصص‌تان مدرک داشته باشید؛ همین که محتوای آموزشی‌تان صحیح و کاربردی باشد، کافی است.

موضوع‌هایی از قبیل هنرهای دستی، آشپزی، مد و زیبایی در این سایت بیننده زیادی دارند. درباره درآمد این سایت باید بگوییم که مر‌بی‌های فعال به طور متوسط ماهی ۳۵۰۰ دلار از Skillshare پول می‌گیرند.

۹.دستیار افراد گرفتار در Zirtual

75.jpg

Zirtual

همه سایت‌های کسب درآمد دور محور عمومی فعالیت نمی‌کنند. مثلا سایت Zirtual  کار فکری زیادی از شما می‌خواهد در ازایش هم پول خوبی می‌دهد. افرادی که مشغله زیادی دارند در zirtual دستیارهای موقت استخدام می‌کنند تا کارهای روزمره‌ای که خودشان وقت انجام دادنش را ندارند را به سرانجام برسانند.

دستیارها باید درباره موضوعی تحقیق کنند، برای مشغله‌های ریز و درشت کارفرما برنامه بریزند، قرار ملاقات‌هایش را تنظیم کنند، به ایمیل‌های او پاسخ دهند، فایل‌هایی را دسته بندی کنند یا به حساب کتاب مالی او برسند.

از سایت Zirtual چه قدر میتوان درآمد کسب کرد؟

شما با انجام این کارهای وقت‌گیر حدود ۱۱ دلار در ساعت پول در می‌آورید.

پایان

سایت‌های کسب درآمد مخلتفی که در بالا به شما معرفی کردیم در سرتاسر دنیا کاربران زیادی را جذب کرده‌اند. آیا شما هم سابقه کسب درآمد در چنین سایت‌هایی را دارید؟ خوشحال می‌شویم که تجربه‌های‌تان را با ما در میان بگذارید. کلا با درآمد اینترنتی موافقید یا مخالف؟ برای ما بنویسید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر