موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

سایت کاریابی جابینجا

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 20 دی 1399 ساعت 09:27

نکاتی برای یافتن آگهی استخدام مناسب در جاب ویژن

سایت کاریابی و استخدام جاب ویژن، رابط بین کارفرمایان و کارجویان از سراسر کشور است. روزانه، تعداد زیادی آگهی استخدام توسط شرکت‌های معتبر برای جایگاه‌های شغلی متنوع و صنایع مختلف در جاب ویژن منتشر می‌شوند. سازمان‌های بسیار معتبری مثل ایرانسل، اسنپ، دی جی کالا، سایپا، ایرانخودرو، کاله، سیناژن و … فرصت‌های شغلی خود را در سایت منتشر می‌کنند. شما کارجویان می‌توانید در این صفحه، فرصت‌های شغلی مناسب خودتان را پیدا کنید.

استفاده از فیلترها برای جستجو در میان فرصت‌های شغلی

فیلتر‌های متعددی در قسمت بالای صفحه‌ی فرصت‌های شغلی جاب ویژن وجود دارد که می توانید با استفاده از آن‌ها، به راحتی شغلی متناسب با تخصص و علاقه‌مندی خود پیدا کنید.

  • عنوان شغلی یا شرکت: در کادر «عنوان شغلی یا شرکت ...» می‌توانید عنوان شغلی یا شرکتی را که مد نظر دارید، جستجو کرده و فرصت‌های شغلی آن را پیدا کنید.‌ می‌توانید با استفاده از کلیدواژه‌ی «کارآموزی» در این بخش، فرصت‌های شغلی کارآموزی را نیز جستجو کنید.
  • گروه شغلی: کارجویان می‌توانند از این فیلتر، در میان آگهی‌های مربوط به یک گروه شغلی خاص، مانند گروه شغلی استخدام برنامه نویس به جستجو بپردازند.
  • شهر: اگر قصد دارید آگهی‌های مربوط به شهر خاصی را جستجو کنید، می‌توانید از فیلتر «شهر» استفاده کنید. برای مثال، اگر در جستجوی آگهی استخدام تهران هستید، می‌توانید در کادر «شهر»، تهران را انتخاب کنید.
  • نوع همکاری: کارجویان می‌توانند با استفاده از فیلتر «نوع همکاری»، مشاغلی را که دارای نوع همکاری مشخصی مثل دورکاری، تمام‌وقت، پاره‌وقت یا ... هستند، پیدا کنید.
  • سطح ارشدیت: این فیلتر برای پیدا کردن آگهی‌های‌ دارای سطح مشخصی از ارشدیت کاربرد دارد. به عنوان مثال، اگر در جستجوی مشاغل مدیریتی هستید، می‌توانید از این فیلتر، استفاده کنید.
  • سابقه‌ کاری مورد نیاز: با استفاده از فیلتر «سابقه کاری مورد نیاز» می‌توانید آگهی‌هایی که سابقه‌ی کاری مشخصی در نظر دارند، پیدا کنید.
  • صنعت: اگر علاقه‌مند به کار کردن در صنعتی خاص هستید، می‌توانید از این فیلتر استفاده کنید.
  • زمان انتشار: با استفاده از این فیلتر، می‌توانید آگهی‌های منتشر شده در محدوده‌ی زمانی مشخصی را پیدا کنید. برای مثال، می‌توانید در میان آگهی‌های منتشر شده در سه روز اخیر، به جستجوی فرصت‌های شغلی مناسب خود بپردازید.

آگهی‌‌های استخدام

از آن جایی که شرکت‌های معتبر متعددی، در جاب ویژن اقدام به درج آگهی استخدام می‌کنند. معمولا نتایج متعددی برای هر جستجو نمایش داده می‌شود.

هر آگهی، شامل سه سربرگ «درباره‌ی شغل»، «درباره‌ی شرکت» و «سوابق ارسال رزومه» است. در قسمت «درباره‌ی شغل»، شغل و وظایفی که کارفرما از کارجو انتظار دارد، مشخص است.

در قسمت «درباره شرکت» می توانید به اطلاعات دیگری مثل اندازه‌ی سازمان، نوع خدمات و محصولات، سال تاسیس، نوع مالکیت، نوع فعالیت، وبسایت شرکت و ... دسترسی داشته باشید. به علاوه، در این بخش می‌توانید یک معرفی کوتاه از سازمان و فعالیت‌های آن، در قالب چند پاراگراف کوتاه و مزایا و امکانات سازمان را مشاهده فرمایید.

در قسمت «سوابق ارسال رزومه»، می‌توانید ببینید که قبلا چند بار و برای کدام آگهی‌های شغلی سازمان، رزومه ارسال کرده‌اید.

پس از بررسی کامل متن آگهی استخدام، در صورتی که فکر می‌کنید که آن فرصت شغلی برای شما مناسب است، می‌توانید روزمه‌ی خود را برای کارفرما ارسال کنید.

یافتن فرصت‌های شغلی متناسب با رزومه‌ی فرد، می‌تواند کاری چالش برانگیز باشد. فیلترهای متعدد این صفحه به کارجویان کمک می‌کنند تا به راحتی بتوانند آگهی‌هایی را که بیشترین انطباق را با رزومه‌ی آن‌ها دارند، پیدا کنند. متن هر آگهی استخدام، حاوی اطلاعات جامعی در رابطه با فرصت شغلی و شرکت منتشر کننده‌ی آن است که به شما در تصمیم‌گیری برای ارسال رزومه برای آن آگهی، کمک می‌کنند.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر