موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

راه اندازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 08 آذر 1399 ساعت 23:41

امروزه با توجه با رشد تکنولوژی و آگاهی عمومی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از مهم ترین روش‌های تجارت الکترونیک به شمارمی‌رود. در واقع مدیران سایت می‌توانند سود خوبی را از طریق خرید و فروش مستقیم و غیرمستقیم ارز دیجیتال کسب کنند.

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال نوعی از مسکوکات رمزنگاری شده و دیجیتال هستند که برای معاملات و پرداخت‌های اینترنتی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اولین ارز دیجیتال موفق به صورت رمزنگاری شده و غیرمتمرکزدر سال ۲۰۰۸ با نام بیت کوین عرضه شد. پس از آن ارزهای دیجیتال دیگر نیز به وجود آمده و بازار بزرگی را شکل دادند. امروزه بازار ارزهای دیجیتال فضای بسیار مناسبی جهت سرمایه گذاری و معاملات را شکل داده است.

امروزه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال جهت فعالیت در حوزه کسب و کارهای ارز دیجیتال بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. به همین جهت در ادامه مطلب اطلاعات جامعی در مورد نحوه راه اندازی طراحی این گونه سایت‌ها، فرصت‌ها، موقعیت‌ها، چالش‌ها و… آورده ایم.

 راه اندازی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

اگر شما نیز قصد راه اندازی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال دارید بهتر است قبل از راه اندازی آن اطلاعات کاملی در مورد امنیت این نوع سایت‌ها و هم چنین طراحی سایت خرید و فروش آنلاین به دست آورید.

در طراحی سایت ارز دیجیتال باید در نظر داشته باشد کاربران تا زمانی که به شما اعتماد نداشته باشند، پول خود را در اختیار شما قرار نمی‌دهند. از سوی دیگر باید شرایطی را فراهم کنید تا کاربران بتوانند با بهینه ترین اتوماسیون موجود، در کوتاه ترین زمان معاملات خود را انجام دهند.

در این راستا لازم است در سایت خود فرآیندهای چون احراز هویت کاربران، ایجاد کیف پول آنلاین و … را ایجاد نمایید.

توجه به امنیت بالای طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

امنیت یکی از مهم ترین عواملی است که باید در زمان طراحی سایت خرید و فروش ارز به آن توجه داشت. سایتی که امن باشد افراد زیادی به آن مراجعه کرده و  به راحتی به آن اعتماد می کنند و با آسودگی خاطر در آن سرمایه گذاری می‌نمایند.

از اقداماتی که در زمینه  امنیت این گونه سایت‌ها انجام می‌شود می‌توان به رمزنگاری بانک‌های اطلاعاتی ، رعایت قوانین کشور در زمینه خرید و فروش های آنلاین و نمایش آنلاین ارزش هر ارز دیجیتال اشاره کرد. در واقع می‌توان گفت با برقراری امنیت  می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید.

قابلیت چند زبانه بودن

طراحی سایت ارز دیجیتال به چند زبان مختلف موجب می‌شود مشتریان زیادی از کشورهای مختلف و از سراسر دنیا برای خرید و فروش ارز دیجیتال وارد سایت شما گردند. طراحی سایت ارز دیجیتال باید به گونه ای باشد که کاربران بتوانند از قسمت منو زبان موردنظر خود را انتخاب کرده تا بتوانند به راحتی با سایت شما ارتباط برقرار کنند.

طراحی ساده و  دسترسی آسان

استفاده آسان از سایت از جمله چالش‌هایی است که باید همواره مورد توجه باشد. درصورتی که کاربر نتواند به آسانی و در مدت زمان کوتاه به اهداف خود دست یابد، آن گاه برای سرمایه گذاری به سایت شما اعتماد نخواهد کرد و سریع از سایت خارج می‌گردد. در این راستا حتما باید استفاده از اصول ui,ux را مد نظر داشته باشید.

بهینه سازی سایت جهت کسب رتبه برتر در گوگل

نکته دیگری که باید در طراحی مدنظر داشته باشید توجه به سئو سایت خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا فرایند سئو باعث می‌شود کاربران بتوانند به راحتی سایت شما را پیدا کنند و به آن دسترسی داشته باشند.

پیشنهاد می‌شود از افراد خبره و با تجربه برای طراحی سایت خود کمک بگیرید. طراحی درست و مطابق با اصول سئو سایت بسیار حائز اهمیت است و در افزایش بازده فعالیت شما بسیار اثرگذار است.

سخن پایانی

از زمانی که خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور  قانونی شد و بستر و شرایط لازم در این زمینه فراهم گردید این بازار مورد استقبال افراد علاقه مند زیادی قرار گرفت. طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال نیز یکی از فعالیت هایی بود که رونق گرفت و افرادی در این زمینه توانستند کسب درآمد کنند.

اگر شما نیز قصد راه اندازی سایتی در این زمینه را دارید بهتر است از افرادی که در این زمینه تجربه دارند راهنمایی و مشورت بخواهید تا با اطلاعات کامل و درستی قدم بردارید و به موفقیت برسید. گفتنی است که هزینه کردن در این زمینه می تواند به منزله سرمایه گذاری بسیار با ارزش و پرسودی باشد که در مدت زمان نه چندان زیادی نتیجه مورد قبولی داشته باشد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک انواع طراحی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تماس  ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس حاصل فرمایید.

هم چنین برای کسب اطلاعات جامع در این زمینه سری مقاله‌های طراحی سایت ارز دیجیتال را مطالعه کنید.

کلمات کلیدی:

طراحی سایتطراحی سایت خرید و فروش ارزطراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال


خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر