موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

ربات تریدر بورس

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 23 دی 1399 ساعت 10:11

برند اول بورس از سال 1389

ربات فرابین تریدر از سال 2014 تجربه در بازار بورس جهانی در سه قطب بزرگ دنیا لندن و وال استریت و هنگ کونگ و بسیاری از کشور های دیگر

app.png

ربات فرابین تریدر چیست؟

ربات حرفه ای سهام و بورس یک بات تریدر برنامه ای کامپیوتری است که بر اساس یک مجموعه از سیگنال های ترید طراحی گردیده و می توان تعیین کند که یک ارز و یا یک سهم و یا هر چیز دیگری در نقطه های مشخص خریداری شده و یا به فروش برسد . هدف از این ربات ها برداشتن عوامل روان شناختی مضر از ترید می باشد . ربات های تریدر زیادی برای خرید در اینترنت وجود دارند اما معامله گران در هنگام خرید آنها باید بسیار دقت کند علاوه بر خریدن این ربات ها گاها" افراد خود ربات ها را می سازند و تجارب و اصول شخصی ترید خود را در آنها پیاده می کنند . این سیستم های خودکار ترید بر اساس یکسری استراتژی های از پیش تعریف شده دستور به خرید و فروش می دهند و اغلب مبتنی بر تحلیل تکنیکال هستند . شرکت فرابین تنها به ربات اکتفا نمی کند و برای بازدهی بهتر تیم مجرب تحلیل گر و تکنیکال دارد که در یک جمه بندی به بهترین ترید با بازدهی عالی برسد

جدیدترین استراتژی های روز دنیا برای ترید زدن

خواندن اخبار روز 24 ساعته

چرا ربات فرابین تریدر؟

این سیستم ها بسیار سریع و دقیق تر از انسانها هستند و می توانند امور تکراری را بدون ملال خاطر بارها و بارها انجام دهند . کنترل ریسک های سنتی که با قضاوت انسانی صورت می گیرد در مورد این سیستم ها مطرح نیست هر چند که اکنون راه حل هایی برای ان اندیشیده شده است . نکته بسیار مهم این است که ربات احساس ندارد و کاملا منطقی بر اساس داده ها عمل می کنند . در سال 2014 بیش از 75% از سهام بورس آمریکا در صرافی ها با استفاده از این سیستم خودکار انجام می شود و این رقم به سرعت در حال فزونی است معمولا این استراتژی ها استراتژی هایی در زمینه ی ورود و خروج در نقطه های خاص میزان سرمایه گذاری در هر معامله و چیز هایی از این قبیل می باشد . این ربات ها سبب می شود که تریدر ها سفارشات خود را سریع تر اعمال کنند و برای مدیریت مالی خود اقدامات بازدارنده ی خودکار را اجرایی کنند . این ربات ها با توجه به سوابق گذشته ی بازار تست شده و اعتبار آنها سنجیده شود . نه تنها این سوابق باید مورد سنجش قرار گیرد بلکه باید محیط های تجاری آینده نیز شبیه سازی گردند تا کارآیی این ربات ها کاملا مشخص شود . محدوده های ضرر و سود های هدف با استفاده از این سیستم ها می تواند به طور خودکار تعیین شود البته شرکت ها باید مواظب باشند که استراتژی هایی که برای این سیستم ها تعیین می کنند منجر به معامله ی سو استفاده آمیز و غیر قانونی نشوند .

نمایش هوشمند در موبایل و تبلت

سئو و بهینه سازی کاملا رایگان

head.jpggraph.jpg

روش کسب درآمد با رباط فرابین

اکثر مردم در یکسری از کار ها فقط سرمایه گذاری می کنند . مثلا" در بازار ملک و اتومبیل و از این قبیل کار ها که باعث ایجاد تورم می شود و نمی دانند چه ضربه ای به اقتصاد کشور می زنند . سرمایه گذاری در بورس باعث رشد اقتصاد کشور می شود و کمک می کند شرکت های تولیدی و صنعتی کشور رونق پیدا کند و هزاران کارگر و کارمند نان می برند و کار آفرینی ایجاد می شود و نکته ی بسیار مهم این است که در این بیزنس پلن همگی نفع می برند . این یک بیزنس سالم و صحیح می باشد . این متد بیزنس بسیار نوین است و بیزنس پلن آن با بیزنس پلن بازار سنتی فرق دارد .

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 23 اردیبهشت


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر