موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

نمونه شکایت از فروشگاه اینترنتی

نمونه شکایت از فروشگاه اینترنتی

نویسنده : نازنین رحمانی | زمان انتشار : 25 دی 1399 ساعت 09:06

2111796346%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87%20%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C2.png

برای مشاوره شکایت از فروشگاه اینترنتی

برای مشاوره شکایت از فروشگاه اینترنتی

امروزه با افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی خرید از این فروشگاه ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . به دلیل مزایای حق انتخاب و مقایسه قیمت ها ، صرفه جویی در زمان ، انرژی ، سهولت دسترسی 24 ساعته ، روز به روز خریداران فروشگاه های اینترنتی گسترش می یابد . فلذا با افزایش خرید و فروش به تبع مشکلات و مسائلی همچون معیوب بودن یا عدم تحویل کالا در این خصوص به وجود می آیدبرای پیگیری مشکلات به وجود آمده در این روش از خرید و فروش و حل آنها ، به سه طریق می توان برای شکایت از فروشگاه اینترنتی اقدام نمود که در ذیل به تفکیک توضیح داده خواهد شد . به همین دلیل در این مقاله به بررسی شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی و شکایت از طریق پلیس فتا و شکایت از طریق مرجع قضایی می پردازیم . 

شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی

همانگونه که در قسمت قبل توضیح داده شد ، فروشگاه های اینترنتی با حجم بالایی از مبادلات روزمره ، نقش مهمی در نظام اقتصادی کشور ایفا می کنند ؛ لذا طبیعی است که روش هایی برای شکایت از موارد تخلف این نوع فروشگاه ها پیش بینی شود .

یکی از مهم ترین روش های شکایت از فروشگاه های کسب و کار مجازی ، از طریق سامانه ای است که به صورت تخصصی به این منظور ایجاد شده است . این سامانه تحت عنوان سامانه نماد اعتماد الکترونیکی شناخته شده است .

برای شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ، فروشگاه اینترنتی باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی  باشد که نماد اعتماد الکترونیکی ، توسط مرکز توسعه تجارت به سایت های دارای صلاحیت اعطا می گردد . هدف از ایجاد این سامانه ، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد .

اگر فروشگاهی که از آن خرید نموده اید ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است ، کافیست شما به HTTPS://ENAMAD.IR مراجعه نمایید سپس روی آیکون ورود به سامانه ثبت شکایات کلیک نمایید . پس از ثبت شکایات خود می توانید ، مشکلات احتمالی مربوط به خرید اینترنتی را پیگیری کنید . 


instagram.gif

شکایت از طریق پلیس فتا

در قسمت قبل به توضیح روش شکایت از فروشگاه های اینترنتی از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی را بررسی نمودیم . با این حال ، روش مذکور تنها روش شکایت از فروشگاه های اینترنتی نیست . یکی دیگر از راه هایشکایت از فروشگاه های اینترنتی ، شکایت از طریق پلیس فتا است .

پلیس فتا به صورت تخصصی و از طریق تجهیز منابع مختلفی همچون نیروی انسانی ، دانش و تجهیزات لازم نسبت به تأمین امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات با رویکرد مقابله با جرایم از طریق پیش‌ بینی ، پیش‌گیری و کشف جرایم اقدامات لازم را انجام می دهد . در این روش ، فرد شاکی با ورود به صفحه پلیس فتا می تواند روی آیکون ثبت گزارش مردمی کلیک نماید و شکایت از فروشگاه اینترنتی خود را با وارد نمودن اطلاعات مربوطه ثبت و پیگیری نمایید . 


شکایت از طریق مرجع قضایی

علاوه بر روش های ذکر شده در قسمت های قبلی ، روش دیگری نیز جهت ثبت شکایات نسبت به عملیات فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که نسبت به روش های قبلی ، مراحل طولانی تری دارد و در واقع ، این روش را می توان تحت عنوان روش قضایی برای شکایت از تخلفات فروشگاه های اینترنتی نامگذاری کرد .

در این روش ، برای شکایت از فروشگاه های اینترنتی ، شخص شاکی باید با داشتن مدارک کافی از جمله رسید واریز وجه و ..... به دادسرای جرایم رایانه ای در تهران و به دادسرای محل سکونت خود در سایر شهرستان ها مراجعه نماید و شکایت خود را با نوشتن شکواییه مطرح نماید .

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 31 تهران ملقب به دادسرای رسیدگی به جرائم اینترنتی است كه مسئولیت رسیدگی به جرائم مربوط به تخلفات در حوزه فضای مجازی می باشد . این دادسرای تخصصی برای رسیدگی به جرائم رایانه‌ای و فن آوری اطلاعات و ارتباطات و رسیدگی به پرونده‌های شركت ‌های هرمی و شكایات مربوط به اینترنت ایجاد شده است . 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شکایت از فروشگاه اینترنتی ، در کانال تلگرام حقوق کیفری  عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون شکایت از فروشگاه اینترنتی ​​​ پاسخ دهند .

2.gif

سوالات متداول


1- آیا از فروشگاه های اینترنتی که کالاها و خدماتی را به فروش می رسانند می توان شکایت کرد ؟

بله ، بر اساس قوانین موجود در این حوزه امکان ثبت شکایت نسبت به عملیات این دسته از فروشگاه ها وجود دارد که این موضوع در مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است .

2- از چه طریقی می توان نسبت به تخلفات فروشگاه های اینترنتی شکایت کرد ؟

ثبت شکایت از فروشگاه های اینترنتی با روش های مختلفی همچون شکایت کیفری ، پلیس فتا و یا سامانه تخصصی نماد اعتماد الکترونیکی امکان پذیر است که شرح هر یک از این روش ها ضمن مقاله ارائه شده است .

3- برای شکایت از فروشگاه های اینترنتی کدام روش بهتر است ؟

هر یک از روشهای شکایت از فروشگاه ها ، شرایط و مزایای خاص خود را دارند که در هر مورد ، با توجه به اوضاع و احوال خاص می توان از یکی از این روش ها استفاده کرد که برای آشنایی بیشتر با شرایط هر یک از روش ها پیشنهاد می شود مقاله را مطالعه نمایید .

برای مشاوره شکایت از فروشگاه اینترنتی

برای مشاوره شکایت از فروشگاه اینترنتی

مطالب مرتبط:

برچسب ها:

جرم رایانه ایشکایت کیفریشکایت از فروشگاه اینترنتی نظرات کاربران



کیوان

1399/01/23

بنده در شهریور سال۹۷ یک عدد دوربین روی اسلحه به مبلغ ۲۶۵۰۰۰۰تومان از فروشگاه کمپ ۸۸ به عنوان برند لئوپولد اصل آمریکا ( باتوجه به تبلیغات داخل سایت و مشاوره کارشناس فروشگاه) برای اسلحه برنو خریدار نمودم ولی بع از ۱۸ ماه متوجه شدم که دوربین غیر اصل و برای تفنگ بادی است و کالا تقلبی بوده است.میتونم بعد از گذشت این مدت شکایت بکنم؟


پاسخ مشاور: سلام، بله در سایت ای نماد شکایت کنید .

فاطيماا

1399/01/16

ببخشيد من چند بار جنس سفارش دادم يه جنس بنجول غير قابل استفاده دادن بهم سايت شكايت و پيدا نميكنم


پاسخ مشاور: سلام، در سایت ای نماد شکایت کنید .

دارابی

1399/01/08

سلام وقت شما بخیرمن یک هفته پیش از یه فروشگاه اینترنتی خرید کردم به محض اینکه مبلغ رو واریز کردم بلاکم کرد وبسته هم برام نفرستاد ممنون میشم راهنمایی کنید


پاسخ مشاور: سلام، در سایت ای نماد شکایت کنید .

امیرحسین رضوانی فرد

1398/12/20

من از فروشگاه .... اردبیل چند بار سفارش اینترنتی دادم هر بار بجای کالا یه شامپو 5000تومنی میفرستاد بجای قلم حکاکی چهل هزار تومنی


پاسخ مشاور: سلام می توانید از این فروشگاه در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی یا پلیس فتا شکایت کنید .

فرزانه

1398/12/19

من دیروز یه اسم ام اس برام اومد که برای دریافت کالای خود با شماره فلان تماس بگیرید وبتی تماس گرفتم یه خانمی به نام خانم رستمی اینقد رو مخ من رفت و حرف زد و زد تا منو اغفال کرد و طی سه مرحله از من پول گرفت و جمعا ۴ میلیون از من گرفتن که ۲۰۶ برنده بشم ولی قرار بود شب بهم زنگ بزنن و ندادن فرداش هرچب زنگ زدم جواب سربالا دادن و هنوزم دارن سر ملت رو کلاه میزارن و وقتی پرسیدم اسم این شرکت چیه این شماره کجاس گفت پنل مخابراتیه من نمیدونم کجا و به کی باید ازشون شکایت کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، می توانید در دادسرا طرح شکایت کلاهبرداری نمایید .

مهدی

1398/12/15

من ابزاری سفارش دادم، حدود یک هفته گذشت تماس گرفتم گفتن فعلا انبار تعطیله، یا باید تا فلان روز صبر کنی یا پولتو عودت بدیم، این درحالیکه الان حدود دویست تومن ابزار گرونتر شده، حالا با توجه به ثبت سفارش من و عدم ارسال اونها میتونم ازشون شکایت کنم؟


پاسخ مشاور: سلام بله می توانید در سایت ای نماد شکایت نمایید .

محمود

1398/12/13

سلام من یه باتری گوشی از فروشگاه پیشرو اینترنتی خرید کردن ۱۰ روز پیش تکمیل وجه کردم هنوز نفرستادن گفتن نهایتا۴ روزه میرسه.آیا کلاهبرداری بوده؟


پاسخ مشاور: سلام، می توانید از طریق سایت ای نماد شکایت کنید .

ساناز

1398/12/03

سلام من از یک پیج اینستا شال خریدم که در توضیحات اندازه زده بود بعد از واریز پول و ارسال اصلا شال ها مطابقت نداشت اندازشم ۲۵ سانت کوچیکتر بود امکان شکایت هست ؟ در ضمن ایشون مغازه ام دارن در یزد


پاسخ مشاور: با سلام امکان شکایت وجود دارد ولی عنوان مجرمانه ندارد .

MeRaJ

1398/11/15

سلام من یه ماساژور خریدم کاملا خراب بود ولی وقتی تماس گرفتم یه بار گفتن باید بزنی به شارژ درصورتی که دستگاه باتری خور بود،یه بار گفت باید باتری شارژی بندازی ،آخرش که بازم درست نشد گفت دستگاه قبل از ارسال تست شده، تازه جنس هم ناقص فرستادم ولی پول جنسِ کامل رو گرفتن


پاسخ مشاور: سلام می توانید در سایت ای نماد طرح شکایت کنید .

مهدی

1398/10/30

سلام من یه پکیج ضد جوش اینترنتی خریدم بعد گفته اگه راضی نبودید میتونید پولتونو پس بگیریدالان 1 هفته اس دارم بهش پیام میدم ولی جواب نمیده میخوام پولمو پس بگیرم


پاسخ مشاور: سلام می توانید در سایت ای نماد شکایت کنید .

محدثه

1398/10/29

سلام من از دم نوش های نیوشا خریدم نتیجه نداد و مدیریت پیامک داد که ایراد از زیرگروه خودش بوده پیامکشم دارم گفت چندتا راهکار میده الان باز زد زیرش چطور پیگیری شکایت کنم؟


پاسخ مشاور: با سلام تحت چه عنوانی شما قصد شکایت دارید

فهیمه

1398/09/21

سلام وقت بخیراز یه فروشگاه اینترنتی دستگاه بخور خریدم وقتی ک میخاستم استفاده کنم متوجه شدم کف ظرف اب دستگاه ترک داره با فروشگاه تماس گرفتم گفتن شما باید دستگاه رو بفرستین ما بررسی کنیم اگه قابل قبول بود براتون تعویض کنیم ولی وقتی ک برای من ادرس فرستادن که دستگاه رو مرجوع کنم گوشیشونو خاموش کرده بودن در نهایتم گفتن ما الان یک هفته ست براتون جنسو فرستادیم دیگه نمیتونید مرجوع کنید تکلیف من چیهمیتونم از طریق شکایت پیگیری کنم


پاسخ مشاور: سلام می توانید در سایت enamad از آن فروشگاه شکایت نمایید.

مهدی

1398/09/20

سلام.بنده از فروشگاهی فاقد نماد اعتماد الکترونیکی خریدی انجام دادم که وقتی به دستم رسید متوجه شکستگی کالا شدم اما فروشنده از جبران خسارت سر باز زد و شرکت پست رو مقصر دانست. پیگیری انجام دادم اما شرکت پست گفت که کالاهای شکستنی در تعهد بیمه نیست. آیا میتونم علیه فروشنده شکایت ثبت کنم؟


پاسخ مشاور: سلام بله می توانید تقاضای جبران خسارت نمایید.

سیدمحمدجوادبکایی

1398/09/12

سلامبنده یکماه پیش ۲بسته قرص ازسایت مگنارکس پلاس ازداروخانه تیناخریدکرده ام.وبعدازواریزی سیصدوهفتادهزارتومان به حساب این سایت.قرصی برای من ارسال کرده اندکه باعکس داخل سایتشون مطابقت ندارد.درون سایت ذکرشده است که قرص فقط شکل کپسول میباشد.ولی این قرصهاکپسول قرمز هستن وازموقعی هم که مصرف میکنم خون دماغ میکنم.وبه هیچ وجه هم درمان نشده ام.روزی ۱۰بارزنگ میزنم وپیام میدهم.امامتاسفانه خانم رضایی نماینده شرکت وداروخانه تیناجوابگونیستن.خواهش میکنم راهنمایی کنیدکه بایدچکارکنم.تشکر...


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم مصرف داروها بایستی حتما زیر نظر پزشک انجام گیرد. همینطور برای شکایت از سایت مذکور می توانید به سایت ای نماد مراجعه کنید و ثبت شکایت نمایید.

یوسف ده حبه

1398/09/12

سلاممن خریدفالورانجام دادم پول کم شد به سایت زرین پال زنگ زدم اوناهم هنوزجوابی ندادند.پول من قابل بازگشته ؟ازسایت followerpro خریدملطفاپیگیری فرمایید


پاسخ مشاور: سلام، متاسفانه امکان پیگیری از سوی ما وجود ندارد.

احمد

1398/08/18

از سایت lapbuy با همون بازرگانی پیشرو به هیچ عنوان خرید نکنید. این سایت بنام اعظم شفیعیان هست و در پشت این اسم شخصی بنام مرتضی عبیری است که کلاهبردار هست و با گرفتن پول شما هیچ کالایی نمیفرستد. اصلا کالایی ندارد و هر دفعه که پیگیر بشید فقط میگه ارسال کردیم. در نهایت هم یا پول رو میخوره یا با شکایت کشی پول رو پس میده و یا کالای معیوب بهتون مبده. من چند ماه پیش یه لپ تاپ سفارش داده بودم که همین بلا رو سرم اورد و بعد از دو ماه که از طریق enamad و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی شکایت کردم تونستم پول رو پس بگیرم. هرجا اسم این شخص رو دیدید شک نکنید کلاهبرداره

btn-send.jpg

حسام

1398/08/02

سلام من ۲۴ مهرماه از این شرکت اشتراک سه ماهه به مبلغ ۵۷۰۰۰ تومان سیب اپ پرو خریدم نتوانستم بر روی گوشی خود نصب کنم بعد از کلی پیگیری با پشتیبانی از من فیلم مراحل نصب را خواستن برایشان ارسال کردم پاسخی ندادند تا اینکه این موضوع را در اینستاگرام علنی کردم با یک اکانت شخصی تهدید به شکایت بعلت نشر اکاذیب کردند بعد حتا کسب و کار مرا تهدید کردند با من تماس گرفتند همان موقع مشکل را مجدد پرسیدند و دوباره همه آنکارها را مجدد انجام دادم فیلم گرفتم شماره موبایلم را گذاشتم اما دیگر هیچ پاسخی ندادند من از آنها شکایت دارم ولی چه کاری باید در وهلله نخست انجام بدهم؟


پاسخ مشاور: با سلام شما یا باید تحت عنوان مجرمانه در دادسرا از ایشان شکایت نمایید یا با مراجعه به شورای حل اختلاف علیه ایشان دادخواست بدهید .

محمد

1398/07/04

اخیرا با استارت آپ جدیدی آشنا شدم به اسم "معتبره". توی وب سایتشون به راحتی میتونید تجربه خوب و یا بدی که از استفاده از خدمات یک وب سایت یا پیج اینستگرام داشتید رو در یک محیط خیلی ساده و شیک ثبت کنید.اینطوری بقیه هم متوجه میشن که میشه به این کسب و کار اعتماد کرد و کسب و کار خوب و معتبری هست یا نه. همچنین کسب و کارهایی بد خیلی سریع شناسایی میشن و دیگه افراد بیشتری به دامشون نمیفتنمزیت معتبره در اینه که اختصاصن برای چنین کاری طراحی شده و همچنین چون یک سایت واسطه هستش، نگرانی از بابت حذف و سانسور شدن نظرات منفی وجود نداره و همه نظرات خوب و بعد نمایش داده میشن.برای شروع کافیه به آدرس وب سایتشون برید (www.motabare.ir) و با کمک همدیگه کسب و کارهای بد رو از کسب و کارهای خوب متمایز کنیم تا بقیه هم به دامشون نیفتن

btn-send.jpg

Hadi

1398/06/26

فروشگاه مقداد ای تی یک کلاهبردار بزرگ هست . کالاهای فیک رو به نام اصلی میفروشه و موقعی که اعتراض می کنی میگن بررسی می کنیم انقدر طول میدند و این کارمند پاس میده به اون یکی که حداقل یک ماه طول می‌کشه تمام این مدت هیچ جوابی بهت نمیدند . بعدش میگن فرصت هفت روزه گذشته و نمی تونیم پس بگیریم و کالا برای خودته . اوج کلاهبرداری و حقه بازی داره تو این فروشگاه اجرا میشه مغازه 10 متری بالای پاساژ اجاره کرده و کالاهای فیک رو به مردم میده و هیچ نظارتی در کار نیست . شکایت هم هیچ فایده ای نداشته

btn-send.jpg

فرشاد

1398/06/01

سلام، من فروشنده ای هستم که کالاهام رو به صورت سفارش از اینستا میفروشم.مشتری برای سفارش خودش نصف مبلغ رو واریز کرد، و بعد از تحویل کالا، باقی پول رو واریز نمیکنه، و میگه شکایت کن.من چه کاری میتونم بکنم، خریدار در شهر دیگه ای هستش.


پاسخ مشاور: سلام، می توانید در شورای حل اختلاف شکایت کنید .

علی

1398/04/11

سلاممن از یه پیج اینستا گرام خرید کردم ومبلغ2 میلیون تومن به حساب یه اقایی کارت به کارت کردم ولی برام نفرستاد میخواستم بدونم میشه پیگری کرد وپولو پس گرفت یا دیگه کاری نمیشه کرد فقط اسم وشماره کارتشو دارم


پاسخ مشاور: باسلام شما می توانید شکایت نماید از طریق یکی از طرق بیان شده در مقاله .

اصغر

1398/03/18

من از یه فروشگاه که نماد اعتماد الکترونیک داره خریدی انجام دادم البته از طریق سایتشون نشد گفتن که سایت داره بروز رسانی میشه منم پول رو به حساب صاحب سایت ریختم و بعد از کلی معطلی و تاخیر و تماس های مکرر کالا برام ارسال شد حالا که دستم رسیده میبینم دست دومه . باید جیکار کنم


پاسخ مشاور: شما می توانید به یکی از سه طریق ( شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی یا شکایت از طریق پلیس فتا و یا شکایت از طریق مرجع قضایی ) اقدام نمایید .

آرش

1398/03/18

ممنون بابت پاسخ گوییحال اگر کد در ابتدا سالم بوده ولی بر عکس بیشتر محصولات مشابه که در بازار به فروش می رسند تاریخ انقضاء داشه، ولی داشتن تاریخ انقضاء و زمان آن از طریق فاکتور یا ایمیل یا... به من اطلاع داده نشده باشد و همچنین در این مورد هیج جیزی در قوانین سایت هم نوشته نشده باشد ، در این حالت آیا تغییری در عرف یا حق می کند؟خداوند اجرتان دهد، با تشکر


پاسخ مشاور: دوست عزیز لطفا سوال خود دوباره مطرح نمایید توضیحات شما واضح نیست .

آرش

1398/03/17

سلام خسته نباشید من در یک خرید اینترنتی برایم مشکلی پیش آمده ، می خواستم بدونم حق با من است یا فروشگاه ، من محصولی دیجیتالی ( یک کد اشتراک بازی رایانه ای ) از یک فروشگاه خریدم ، این محصول را به طور معمول می توان در هر زمانی استفاده کرد ، اما بعد از حدود 8-9 ماه که می خواستم از محصول استفاده کنم ، محصول خراب و غیر غعال بود ، و من از فروشگاه خواستم تا محصولی دیگر برای من بفرستند ، بعد از کلی کلنجار رفتن با فروشگاه و کار های ناشایست آن ها ( پشتیبانی نکردن ، دروغ گویی ، قطع تماس و اتلاف وقت من ( چندین ماه طول کشید- حدود 2-3 ماه ! )) فروشگاه قبول کرد مبلغ خرید اولیه را پس دهد ولی محصولی دیگر برای من نمی فرستد ، اما محصول دیجیتالی که من آن موقع خریدم قیمتش الآن 3 برابر شده ( با سه برابر شدن قیمت دلار ) و آن ها حاضر نیستن کدی دیگر به من بدهند و می گویند مبلغ اولیه را به من می دهند که با آن مبلغ دیگر نمی توانم این اشتراک را خریداری کنم . حال با توضیحات فوق حق با کیست ؟زمان خرید محصول خرداد 97


پاسخ مشاور: سلام دوست عزیز در عرف خرید اینترنتی شما باید در همان موقع دریافت محصول را چک می کردید و نمی توانید فروشگاه را الزام به فرستادن محصول دیگر نمایید .

سحر

1398/02/24

باسلام مابرای شکایت پیاممان راتوانستیم ثبت کنیم امافیش رانتوانستیم درسامانه ثبت کنیم دراینصورت پیگیری میشود؟


پاسخ مشاور: اگر شکایت شما ثبت شود ، پیگیری صورت خواهد گرفت .

محمد

1398/02/19

سلام من از یه فروشگاه عینک خرید کردم بعد آوردن وقتی بازش کردم اون جنسی نبوده که من میخواستم باهاشون تماس گرفتم بعد کلی تماس گرفتن که جواب مو دادن از حالت جوابشان مشخص بود که توی پیچوندم عکس کالا فاکتور تلگرام براشون فرستادم گفتن پیگیری میکنن خبر میدن بعد چندساعت پیام دادن جنسی که شما میخواستین موجود نبوده اینو جای اون فرستادیم وکالای سالم هم مرجوعی نداره با پست تماس گرفتم گفتن اگه باپست قرارداد داشته باشن میشه پیگیری کرد شماره دفتری که قرارداد داشتنو بهم دادن تماس گرفتم گفتم اینجوریه گفتن ماهزینتونو برمیگردونیم به حسابتون ولی چندروزه دارن سر میدونن و پولمو پس نمیدن یعنی انقدر راحت میتونن پول ملتو بخورن هیچکسی کاری نداشته باشه باهاشون همه چیزشونم قانونی ولی سرملتو کلاه بزارن


پاسخ مشاور: باسلام شما می توانید با استناد به پرینت پیامک های خود شکایت خود را از طریق پلیس فتا و یا از طریق مرجع قضایی طرح کنید .

سحر

1398/02/13

من میخواهم ازطریق سامانه شکایت کنم اماثبت نمیشودچرا؟


پاسخ مشاور: شما ابتدا وارد سایت شوید سپس ایکون " ورود به سامانه ثبت شکایات " را کلیک نمایید و حساب کاربری جدید را ایجاد نمایید و شکایت خود را ثبت کنید . در صورتی که عدم موفقیت می توانید از شماره ای که در سایت نمـاد اعتمـــــاد الکتـرونیـکی قرار داده شده است راهنمایی بگیرید .

مجید

1398/02/05

باسلام من از فروشگاه اینترنتی ابزار مارت خرید کردم بعد از 15روز تازه امده میگه جنس شما تو بازار نیست میگم من اون روز که ثبت سفارش کردم سوال کردم شما گفتید موجوده تازه بعد از این مدت میگید موجود نیست پولتون برگشت بدم همون جنسم تو بازاز دوبرابر شد میتونم پیگیر بشم


پاسخ مشاور: دوست عزیز اقدام موثری در این باره تنها می تواند اعلام شکایت و اعتراض به مدیریت فروشگاه باشد .

بهنام .

1398/01/24

سلام تلگرامم هم جرم محسوب میشه ؟


پاسخ مشاور: با سلام اگر منظور شما شکایت از کانال های تلگرامی باشد قابل پیگیری است .

سینا

1397/12/02

سلام من از یه فروشتگاه اینترنتی توی اینستاگرام خرید کردم ک محصولات اونا جرم حساب میشه پول دادم جواب نمیده شکایت میتونم کنم با اینکنه جرم حساب میشه؟


پاسخ مشاور: بستگی به محصول دارد با توجه به نوع محصول خرید آن اگر جرم باشد ، شکایت شما بی اثر خواهد بود .

صادق

1397/11/21

سلام من از یک سایت اینترنتی گوشی خرید کردم کالا رو با ضمانت به من فروختن اما بعد از اینکه شکست مسئولیتش رو قبول نکردن ، می تونم شورای شکایت کنم ؟


پاسخ مشاور: بله می توانید البته شکایت منوط به این است که ترمیم کالا در صورت شکستن در موارد ضمانت شده باشد .

ش . ر

1397/11/21

سلام خسته نباشید با کارتم تو یه فروشگاه سرقت اینترنتی کردن یعنی از کارتم تو یه فروشگاه خرید کردن . چیکار میتونم بکنم ؟


پاسخ مشاور: باسلام ابتدا رمز کارت خودتون را عوض کنید و به شعبه ای که در آن حساب دارید مراجه نمایید و اطلاعات آخرین برداشت را بگیرید و سپس به دادسرا عمومی وانقلاب یا دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه نمایید .

س . ر

1397/11/16

سلام ، ممنون از مطالب خوبتون


پاسخ مشاور: با سلام ممنون از حسن توجه شما

سامان

1397/11/16

باسلام این دادسرای که میگین با دادسرا های که تو هر منطقه هست تفاوت داره ؟


پاسخ مشاور: بله دادسرای جرایم رایانه ای مرجع تخصصی محسوب میگردد .

بهار

1397/11/16

سلام میتونم هم از طرق سامانه شکایت کنم هم برم دادسرا ؟


پاسخ مشاور: با سلام این امکان برایتان وجود دارد

نسرین

1397/11/16

سلام من لباسی از یه کانال تلگرام که تو اینستا هم پیج داره خریداری کردم و تمام پول را هم اولش پرداخت کردم اما امروز و فردا کردن الان دوماهه جنس منو نمیدن و جوابمم نمیدن میتونم شکایت کنم؟


پاسخ مشاور: با سلام بله می توانید .

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا یکشنبه 1 مهر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر