موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

درآمد روزی 50 هزار تومان

درآمد روزی 50 هزار تومان

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 16 اسفند 1400 ساعت 16:38

ilkcteoaaoha.jpegکسب درآمد از اینترنت

داستان درآمدزایی من از طریق سایت دیوار، به دوران دانشجویی و زمانی که بیشتر از همیشه نیاز به کسب درآمد روزانه داشتم بر می گرده. من دانشجوی درس خونی بودم و خیلی دوست داشتم با نمرات عالی درس هامو پاس کنم. واسه همین کار کردن بیرون از خونه و اختصاص دادن وقت برای یک کار نیمه وقت واسم خیلی سخت بود. با تلاش خودم و یکم خلاقیتی که داشتم، تونستم این روش رو برای کسب درآمد واقعی و رایگان از طریق اینترنت و اون هم به کمک سایت دیوار پیدا کنم. حالا روش کار چطوری بود؟ عرض می کنم.

اما قبل از اینکه با من همراه باشین تا خیلی ساده این روش رو بهتون آموزش بدم، میخوام به این موضوع اشاره کنم که چرا من کلا کسب درآمد از اینترنت رو خیلی دوست دارم و از کجا این مهارت ها رو یاد گرفتم؟ دلیل اصلی این علاقه درآمد بالا و البته شیرین این نوع کسب و کار هست. شما از یه جایی به بعد خیلی راحت فقط استراحت می کنید و درآمدتون به حسابتون واریز میشه. واسه این که از بحث اصلی هم خیلی فاصله نگیریم خواستم بگم که من از دوره های زیر واسه آموزش این روش ها استفاده کردم که می تونید شما هم از مطالب بی نظیرشون بهره لازم رو ببرید:

قدم صفر کسب و کار اینترنتیانتخاب حوزه فعالیت و ایده یابیبرنامه ریزی و طراحی کسب و کار اینترنتی


پس اگه دوست دارید همین الان حرفه ای تر وارد این حوزه بشین بهتره از دوره های بالا استفاده کنید. حتما به خوبی می دونید که هزینه کردن برای آموزش، خودش بالاترین سرمایه گذاری حساب میشه چون می تونید به کمک همین آموزش ها درآمدهای فوق العاده ای برای خودتون ایجاد کنید.


- افراد خلاق و باهوش که دنبال یه کسب و کار اینترنتی دائمی هستند.
- افراد شاغل که به یه شغل دوم مناسب فکر می کنند.
-دانشجوها، محصل ها و تمام کسایی که دوست دارند در کنار درس خوندن منبع درآمد داشته باشند.
-خانم های خانه دار که به هر دلیلی علاقه ای به کار در بیرون از منزل رو ندارند.

همونطور که شاید اطلاع داشته باشید، شیوه درآمدزایی جذابی توی دنیا مرسومه به اسم مشارکت در فروش که به اون Affiliate هم گفته میشه. مشارکت در فروش رو می تونید به عنوان یه شغل یا یه کار در منزل حساب کنید.

با تعریف ساده میتونم بگم که این نوع از فروش به حالتی گفته میشه که شما خودتون جنس و کالایی ندارید ولی با فروش اجناس دیگران می تونید از اون ها پورسانت دریافت کنید.

من زمانی که این روش رو یاد گرفتم، گفتم خوب خیلی خوبه که این اجناس رو توی سایت دیوار بذارم و بفروشم! یعنی دقیقا فرصتی که برای کسب درآمد از اینترنت دنبالش بودم! همین خلاقیت ساده تونست منو به یه درآمد کافی برسونه که هم روزانه وقت زیادی ازم نمی گرفت و هم درآمد خوبی بود تا بتونم شهریه دانشگاهمو بدم و کنار اون پول تو جیبی خوبی هم داشته باشم. چند نفر از شما هستین که شاید همین حالا به درآمدی مثل روزی حداقل 50 هزار تومان نیاز داشته باشین؟ اگه شما هم همینجوری هستین، پس کار رو شروع کنید.

برای شروع کار باید حتما توی یکی از سایت های همکاری در فروش ثبت نام کنید. من با تعدادی از این سایت ها از جمله سایت میهن استورتجربه کار کردن رو دارم. در ادامه بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی رو واستون میذارم که می تونید همینجا به صورت مستقیم توی این سایت ها ثبت نام کنید فقط قبلش به نکته بسیار مهم زیر توجه داشته باشین:


* موقع ثبت نام توی سایت میهن استور، یه قسمتی به اسم آدرس سایت هست که توی عکس زیر مشخص شده. توی این قسمت باید یه آدرسی که دوست دارید واسه سایت خودتون داشته باشین انتخاب کنید. البته حتما این آدرس باید با میهن استور دات نت ختم بشه.

ew0t9nv5g3x9.jpegفرصت کسب درآمد اینترنتی

به طور مثال شما اسم مورد علاقتون برای سایت، "فروش برتر" هست. پس آدرس زیر رو توی باکس آدرس سایت وارد می کنید:
ForoushBartar.mihanstore.net

حالا شما به سلیقه خودتون می تونید هر اسم دیگه ای رو جایگزین فروش برتر کنید. (دقت کنید که اسم گفته شده فقط یک مثاله پس لطفا همینو کپی نکنید! هر اسمی دوست داشتین بذارین به جاش)

اما حالا که خیلی جدی دنبال کسب درآمد از اینترنت هستین، من هم لینک ثبت نام توی سه سایت برتر مشارکت در فروش ایرانی که در ادامه می تونید توشون ثبت نام کنید رو براتون گذاشتم:

برای ثبت نام کلیک کنید --> ثبت نام در سایت همکاری در فروش سبزگستر
برای ثبت نام کلیک کنید --> ثبت نام در سایت مشارکت در فروش میهن استور
برای ثبت نام کلیک کنید --> ثبت نام در سایت همکاری در فروش بیست استور

توجه داشته باشید که برای اینکه بتونید فروش بالاتری ایجاد کنید باید محصولات متنوع تری داشته باشین. برای همین حتما توصیه می کنم که توی تمامی سایت های بالا ثبت نام کنید تا بتونید مشتری های بسیار بیشتر و در نتیجه فروش بالاتری رو برای خودتون داشته باشید. این هم یک عکس از سفارش های توزیع شده ( اصطلاحا به سفارش هایی توزیع شده گفته میشه که به دست مشتری میرسه و پورسانت شما اون موقع واستون اعمال میشه) من که فقط توی یکی از سایت های گفته شده بالا داشتم که می تونید پورسانت های هر کدوم رو ببینید.

e4xfsuuxhb2h.jpegکسب درآمد با همکاری در فروش

ضمن اینکه هر کدوم از این سایت ها یک سری قابلیت های جالب دارند که می تونید از اون ها استفاده کنید. به طور مثلا سایت سبزگستر یه پنل خاص برای به اشتراک گذاری محصولاتش داره. توی این پنل می تونید عکس و متن مخصوص برای هر محصول رو برای شبکه های اجتماعی مثل روبیکا، اینستاگرام، تلگرام، سایت و حتی خرید پیامکی به صورت آماده داشته باشید! این قابلیت باعث شده زمان فروش محصولات برای شما به حداقل ممکن کاهش پیدا کنه. پس اگه زمان کمتری دارید و دنبال نتایج بهتری توی کسب درآمد از اینترنت هستین، به این سایت توجه ویژه تری داشته باشین.

mmfuc4fdmjz6.jpegکسب و کار اینترنتی

حالا که ثبت نام رو توی سایت های بالا انجام دادین، مابقی مراحل خیلی ساده انجام میشه.

برنامه دیوار رو، روی گوشیتون نصب کنید یا از طریق کامپیوتر وارد سایت دیوار بشین.

حالا باید از توی محصولات سایت، هر دفعه یکی رو انتخاب کنید و توی سایت دیوار براشون آگهی بذارید.

دقت کنید که هر روز می تونید حداکثر سه آگهی با یک اکانت در دیوار ثبت کنید. بعدش باید صبر کنید تا 24 ساعت از آگهی آخرتون بگذره و دوباره امتحان کنید.t6ofpbdxfzlu.jpegکسب درآمد واقعی از اینترنت

نکته خیلی مهم برای ثبت سفارش توسط مشتری ها اینه که توی متن آگهی از مشتری ها بخواین برای سفارش نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و شماره تماس رو براتون ارسال کنند. یا اگه باهاتون تماس گرفتند و برای خرید راضی بودند می تونید در حین تماس این اطلاعات رو ازشون بگیرید.

زمانی که اطلاعات به صورت کامل از شخص گرفته شد، فقط کافیه وارد سایت خودتون (زمانی که توی سایت های معرفی شده ثبت نام می کنید، یک ساب دامین اختصاصی به شما داده میشه مثله همون فروش برتر که مثال زدیم) بشین و اون کالا رو برای شخص سفارش بدین. بعد از اینکه سفارش تکمیل شد، یک کد سفارش یا کد پیگیری سفارش به شما داده میشه که فقط باید اون رو برای مشتری ارسال کنید تا در صورت بروز مشکل سفارش خودششو با این کد پیگیری کنه.

از اینجا به بعد دیگه کار شما تموم شده و پشتیبان های سایت با خریدار تماس می گیرند و مابقی مراحل توسط خود نیروهای سایت همکاری در فروش انجام میشه. زمانی که محصول به دست فرد برسه و هزینش دریافت بشه، سود شما نیز به صورت کامل وارد حسابتون میشه. (بعد از اینکه محصولات بیشتری بفروشید و فروشنده معتبرتری بشین، حتی حین سفارش نیز بخشی از سود محصول به حسابتون واریز میشه)

نکته بسیار مهم : با توجه به شرایط موجود ( از جمله بیماری کرونا) برخی از سفارشات حتی ممکنه تا 15 روز ارسالشون زمان ببره. پس زمانی که مشتری ازتون سوال می کنه کی کالا به دستم میرسه حتما به این موضوع اشاره کنید. چون اگه نگین 15 روز زمان میبره حتما از این کار پشیمون میشه و ممکنه خرید رو کنسل کنه یا بدتر از اون زمانی که محصول به دستش رسید برگشت بزنه!


یکی دیگه از روش هایی که برای فروش این محصولات توی سایت های مخصوصشون وجود داره، فروش پیامکی هست. فروش پیامکی کار رو برای کسب درآمد از اینترنت خیلی ساده تر کرده. این روش برای شما که سفارش گیرنده مشتری هستین دردسرهای کمتری داره چرا که فقط باید به مشتری بگین کد مخصوص شما برای یک محصول رو به شماره پیامکی سایت ارسال کنه. (تمام کد محصولات با شماره سایت توی پنل شما در دسترس هست) با این کار اون محصول به نام شما ثبت میشه و پس از مدت کوتاهی بازهم پشتیبان های مورد نظر به مشتری تماس می گیرند و اطلاعات لازم برای ارسال محصول رو از خود شخص می گیرند. و باز هم این شمایین که پورسانت خودتون را با زحمت کمتری دریافت می کنید. این روش برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تلگرام و روبیکا خیلی مناسب تر هستش. مشتری به شما دیگه پیام نمیده و خودش خریدش رو انجام میده.

سود حاصل از فروش محصولاتِ سایت های مشارکت در فروش در حال حاضر تا 30 الی 50 درصد به ازای هر محصول هست!

حتما اگه تجربه کار کردن با اینترنت رو داشته باشین میدونید که روش های کسب درآمد اینترنتی معمولا دیر به نتیجه می رسند اما بدون هیچ اغراقی می تونم بگم این روش، سریع ترین راه کسب درآمد از اینترنت هست که برای کسایی مثل من میتونه خیلی مفید باشه. با روزی حداکثر یک ساعت زمان گذاشتن برای ارسال آگهی ها روی سایت دیوار و یک ساعت زمان برای پاسخگویی به مشتری ها، با خیال راحت می تونید روزانه حداقل 50 هزار تومان درآمد داشته باشین که قطعا درآمد زیادی نیست ولی نسبت به زمانی که براش میذارید کاملا ارزششو داره.

نکات تکمیلی برای کسب درآمد از اینترنت به کمک روش همکاری در فروش:

  • سعی کنید شهرهای شلوغ رو برای آگهی هاتون انتخاب کنید. یعنی اگه به طور مثال خودتون ساکن شهر اراک هستین، می تونید تهران، اصفهان یا شیراز رو برای ثبت آگهی انتخاب کنید تا افراد بیشتری آگهی های شما رو ببینند.
  • به جز دیوار گزینه خیلی خوبه دیگه ای مثل شیپور هم وجود داره که باید حتما توی اونجا هم فعالیت داشته باشین!
  • بهتره برای این کار از چند سیمکارت استفاده کنید تا بتونید روی تمام شهرهای پرجمعیت کشور اکانت دیوار داشته باشین. با این کار مسلما درآمدتون خیلی بیشتر از این ها خواهد شد و مسلما حتی می تونید به عنوان یه شغل پردرآمد بهش نگاه کنید.
  • برای آگهی هاتون حتما عکس جذاب از محصول بذارید. عکس های انتخاب شده نباید پشت زمینه سفید داشته باشند. چون دیوار این مدل از عکس ها رو قبول نمی کنه. اگه می تونید عکس های با کیفیت تری از اون محصول توی اینترنت پیدا کنید و توی آگهیتون قرار بدین.
  • سعی کنید محصول لوکس و لاکچری رو بیشتر برای فروش انتخاب کنید. تجربه شخصی من توی این یک سال میگه که کالاهایی مثل ساعت و کفش بیشتر از بقیه محصولات توی دیوار با این روش به فروش می رسند.
  • کم کم حوزه کاریتون رو گسترده تر کنید و محصولات رو توی شبکه های اجتماعی هم منتشر کنید. می تونید یه کانال تلگرام یا یک پیج اینستاگرام بسازید و با همین روش درآمد خیلی خوبی از سایت های همکاری در فروش داشته باشین. یکی دیگه از بسترهای بسیار مناسب برای این کار، استفاده از شبکه اجتماعی روبیکا هست که به تازگی کاربران بسیار زیادی پیدا کرده و شما می تونید روی روبیکا هم حساب ویژه ای باز کنید.

امیدوارم این مطلب به کارتون بیاد و توی این اوضاع بد اقتصادی بتونید با این روش منبع درآمد خوبی داشته باشین. این مطلب رو برای دوستانتون هم به اشتراک بذارید. ضمن اینکه اگه هرجای این کار مشکل دارین و یا سوالی براتون پیش اومده که می تونم راهنماییتون کنم، از طریق ایمیل زیر می تونید با من در ارتباط باشین:

[email protected]

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر