موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

نویسنده : علی بجنوردی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 14:36

صرافی ها بمنظور خدمات رسانی بهتر و جذب نمودن مشتریان بیشتر، می توانند اقدام به طراحی سایت صرافی کنند. طراحی وب سایت برای این دسته از مشاغل مزایای بسیاری را به همراه خواهد آورد. صرافی ها قادرند با استفاده از سایت خود کارهایی نظیر اطلاع رسانی از آخرین قیمت ارزها ، ثبت نام افراد برای آزمون های بین المللی مانند زبان و مواردی از این قبیل را انجام دهند. با توجه به اینکه در کشور ما بطور پیوسته بر تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود، فرصت ایده آلی برای کسب و کارها کوچک و بزرگ فراهم شده است که با طراحی سایت خود به سودآوری بسیاری دست پیدا کنند و فعالیت خود را گسترش دهند. شرکت نرم افزاری ویستا با هدف رونق کسب و کار و همینطور رضایت کاربران، خدمات ویژه ای را در زمینه طراحی وب سایت صرافی و طراحی فروشگاه اینترنتی ارائه کرده است.

درخواست مشاوره رایگان تلفنی

قبل از شروع هر کاری ویستا به شما پیشنهاد میکنه یک مشاوره اختصاصی و درجه یک در مورد طراحی وبسایت صرافی  دریافت کنید. هنگام مشاوره میتوانید از انواع طراحی سایت صرافی و انواع امکانات و شرایط اطلاعات کسب نمایید.  شما برای حرکت در دنیای دیجیتال و طراحی سایت حرفه ای نیاز به مشاوره دارید تا به واسطه آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. ویستا این خدمت را به خوبی به شما ارائه میدهد. کافیست شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد نمایید و مشاوران ویستا در سریع ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

تماس مستقیم با کارشناسان تیم ویستا :

طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارزهای دیجیتال

این روز ها خدمات صرافی فقط شامل خرید و فروش دلار و ارزهای کشور ها نمیشود و با توجه به انقلاب بلاکچین و اختراع بیتکوین، هواداران این ارزها و خدماتی که با ارزهای دیجتال  انجام میگردد ، روز به روز رو به افزایش هستند. بنابراین بسیار از صرافی های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها (cryptocurrency) هستند، میتوانند با ساخت یک وبسایت صرافی آنلاین ، به ارائه این خدمات بپردازند. از آنجا که وبسایت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازمند رعایت امنیت بالایی میباشد ، تیم ویستا این تدابیر را اندیشیده و توجه ویژه ای به بحث امنیت وبسایت دارد.

چرا طراحی سایت ارزهای دیجیتال؟

ارزهای دیجیتالی همچون بیتکوین، اتریوم ، تتر ، پرفکت مانی و وب مانی و …  اخیرا بسیار شناخته شده تر از گذشته شده اند و افراد زیادی چه برای سرمایه گذاری و چه برای خرید و فروش از خارج از کشور به این ارزها نیاز پیدا کرده اند و از آنجا که از خاصیت این ارزها تحریم نشدنی میباشد ، با توجه به شرایط تحریم استفاده از ارزهای آنلاین میتواند راهکاری مناسب برای معاملات خارجی باشد. بنابراین طراحی و راه اندازی وبسایت  صرافی آنلاین تبدیل به کسب و کاری پر رونق گشته است.

قیمت طراحی سایت صرافی ارز های دیجیتال

همانطور که میدانید طراحی سایت ارزهای دیجیتال ، نیاز به امکانات خاص و همچنین نیاز به تامین امنیت بالا دارد بنابراین تعرفه قیمت ساخت وبسایت ارز دیجیتال متفاوت از دیگر انواع وبسایت میباشد.
برای طراحی و راه اندازی این نوع وبسایت باید موارد مختلفی از جمله سرعت زیاد سایت یا امنیت پرداخت ها را رعایت کرد همچنین در طراحی سایت صرافی آنلاین، باید انواع کیف پولهای ارزهای دیجیتال تعریف گردد. بنا به نیاز درخواست امکانات هزینه های طراحی سایت صرافی میتواند متفاوت باشد . 

برای کسب اطلاعات دقیق تر از تعرفه قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین و همچنین امکانات مورد نیاز با تیم مشاوره ویستا تماس حاصل فرمایید. 

امکانات ساخت وبسایت صرافی ارزهای دیجیتال :

در ساخت وبسایت خرید و فروش بیتکوین باید نکاتی رعایت شود و امکاناتی مورد نیاز است که در سایر وبسایت ها نیاز نیست. از جمله این موارد امکان احراز هویت اتوماتیک خریداران و فروشندگان میباشد . همچنین ماشین حساب آنلاین تبدیل ارز که به صورت اتوماتیک نرخ آن به صورت آنلاین آپدیت شود. ماژول توقف خرید/فروش و به روز رسان قیمت ها اهمیت زیادی دارد. شما میتوانید امکانات ساخت سایت صرافی آنلاین و همچنین نمونه کارهای طراحی وبسایت ارز های دیجیتالی را در زیر به طور کامل مشاهده فرمایید.

خدمات ویژه طراحی سایت صرافی ویستا

از نکات اصلی و تعیین کننده در مراحل طراحی وب سایت صرافی ، انتخاب دقیق مناسب هاست می باشد . هاست مناسب باعث عملکرد بهتر وبسایت شده و از بروز مشکلات جلوگیری می کند . این اقدام تاثیر بسیاری در موفقیت سایت و فروش بیشتر شما خواهد گذاشت .

اولین بازخورد و موردی که برای یک کاربر از بازدید یک وبسایت به وجود می آید ، ظاهر آن و سهولت در استفاده از امکانات سایت است . نمای ظاهری سایت از مهمترین نکات کلیدی می باشد و نقش مهمی در به وجود آمدن احساس مثبت در بازدیدکننده به وجود خواهد آورد.

ارائه برنامه معین برای درآمدزایی

برای فعالیت موثر و سود آور در زمینه دیجیتال مارکتینگ ، لازم است که شما اطلاعاتی پیش زمینه ای از شرایط رقبای خود و همینطور تبلیغات مناسب برای دیده شدن را داشته باشید . تیم مارکتینگ ویستا با تحلیل فنی و ارائه راهکار مناسب شما را در این زمینه همراهی خواهد کرد .

برای موفقیت در هر زمینه کاری ، نیاز به مشورت گرفتن با افراد با تجربه در آن زمینه کاری می باشد . برای اینکه طراحی وب سایت و همچنین ارتقا سئو سایت شما در یک فضای بشدت رقابتی با سایر سایت های دیگر بتواند موفق باشد نیاز به مشاوره حرفه و تخصصی در این زمینه دارید .

از ویژگی های برجسته ارائه دهنده خدمات آنلاین به مشتریان خود می توان به پشتیبانی و پاسخ گویی مناسب اشاره کرد . تیم ویستا با پشتیبانی حرفه ای و بصورت آنلاین ، در صورت بروز کوچک ترین ایراد ، اقدام به برطرف کردن آن خواهد کرد .

مشاوره در زمینه شرایط بازار

برای موفقیت در کارتان ، شما نیاز به یک برنامه و هدف معین دارید تا بتوانید در مقابل رقبای خود موفق ظاهر شوید. همچنین تیم دیجیتال مارکتینگ ویستا با مشاوره تخصصی در جهت پیشرفت و قرار گرفتن شما در رتبه یک گوگل اقدام خواهد نمود .

نمونه کار طراحی سایت ویستا

... پیشنهاد ویژه ویستا ...

طراحی اپلیکیشن اندروید و وبسایت حرفه ای

امروزه باتوجه به افزایش مخاطبین استفاده کنندگان از سیستم عامل اندروید،نیاز یک اپلیکیشن حرفه ای در این زمینه کاری بشدت احساس می شود. در کنار این اپلیکیشن اندرویدی نیز می توان با استفاده از یک وب سایت ریسپانسیو و حرفه ای فضای کاری خود را ارتقا بخشید.

طراحی اپلیکیشن اندروید + وبسایت حرفه ای + وب ویو IOS

وب سایت صرافی خود را، هم اکنون سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست ساخت وب سایت صرافی با شماره 88551470-021 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین وب سایت شماره تلفن خود را وارد نمایید ، در اسرع وقت تیم بازاریابی ویستا با شما تماس خواهند گرفت.

چه نیازی به طراحی وب سایت صرافی می باشد؟

امروزه زندگی ما با دنیای الکترونیک و دیجیتال گره خورده است. برای انجام کارهای روزانه ، اطلاع از جدیدترین اخبار ، خرید کردن ، و بسیاری از کارهای دیگر، نیاز داریم که به سایت های ارائه دهنده خدمات مراجعه کنیم. این اتفاق مزایای بسیاری را نیز برای ما و همنیطور خدمات دهندگان به همراه داشته است. از این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه های جاری اشاره کرد. کاربران امروزی برای اطلاع از آخرین قیمت ارز و سکه، در ابتدا به فضای اینترنت مراجعه می کنند. این موضوع برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد که با داشتن یک وب سایت صرافی مناسب بتوانید به آنان خدمات رسانی کنید. در کنار طراحی سایت صرافی آنلاین ، شما نیاز به بهینه سازی و سئو سایت خود به جهت ارتقا رتبه و نمایش مناسب در موتورهای جستجو را خواهید داشت.

به طور خلاصه میتوان مواردی که نیاز به طراحی سایت صرافی آنلاین افزایش پیدا کرده را به صورت لیست زیر بیان کرد:

  • افزایش درخواست خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • کافی نبودن تعداد وبسایت های معتبر در زمینه صرافی آنلاین
  • راهی مناسب برای کسب درآمد از فضای آنلاین
  • فضای مناسب برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی در رابطه با ارزهای دیجیتال
  • تحریم ایران از لحاظ پراخت های بین المللی و افزایش درخواست برای راه جایگزین از طریق ارز های رمزپایه (cryptocurrencies) 
  • روشی مناسب برای نقد کردن درآمد فریلنسرها
  • آگاه شدن و پذیرفته شدن ارزهای دیجیتال از سوی مردم نسبت به سالهای پیشین

امکانات طراحی سایت صرافی آنلاین

  • قابلیت انتقال ، فروش و مبادله کردن ارز
  • امکان فروش سکه و طلا
  • نمایش آنلاین قیمت های انواع ارزها
  • قابلیت تبدیل نمودن و محاسبه کردن انواع ارزها
  • ایجاد حساب کاربری پیشرفته برای کاربران
  • خبرنامه برای انتشار آخرین اخبار اقتصادی و غیره
  • قابلیت ارسال پیامک و ایمیل برای نرخ در لحظه ارزها
  • نمایش قیمت ارزها بصورت نموداری و گرافیکی
  • امکان نمایش ساعت های جهانی در طراحی سایت صرافی
  • پنل مدیریت حرفه ای برای مدیر سایت
  • جستجوی سریع و آسان در تمامی بخش های سایت
  • همگام با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • طراحی ریسپانسیو و کاربرپسند
  • اپلیکیشن همگام و حرفه ای در کنار طراحی وب سایت صرافی

مزایای طراحی وب سایت صرافی

توانایی بروز بودن در ارائه خدمات

افزایش اعتبار و برندسازی شما

ارائه خدمات در تمام نقاط سطح کشور

ارائه خدمات آنلاین بصورت پیوسته

افزایش درآمد و توسعه کسب و کار

طراحی اپلیکیشن حرفه ای صرافی

تیم ویستا خدمات فوق العاده ای را در زمینه طراحی اپلیکیشن ارائه کرده است. شما می توانید در کنار طراحی وب سایت صرافی آنلاین خود یک اپلیکیشن حرفه ای و همگام داشته باشید. اپلیکیشن خدماتی از آن دسته برنامه هایی است که می تواند به توسعه و پیشرفت کسب و کارتان کمک بسیاری کند. با استفاده از طراحی اپلیکیشن صرافی می توانید در هر زمان و مکان به مشتریان خود خدمات رسانی نمایید.

برای آنکه اطمینان داشته باشید در مسیر درستی گام برداشته اید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیق آغاز کنید . تیم مارکتینگ ویستا این آمادگی را دارد که در زمینه فعالیت شما و همینطور گزینه های ممکن برای توسعه و گسترش کسب و کارتان ، مشاوره های اختصاصی ارائه دهد.

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت صرافی آنلاین بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

تیم ویستا پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

شما می توانید با تیم مارکتینگ ویستا تماس بگیرید و جزئیات کار خود را بصورت کامل با تیم ما به اشتراک بگذارید . پس از بررسی جزئیات فعالیت کاری شما ، تیم مارکتینگ ویستا مناسب ترین بسته را به شما معرفی می کند.

طبق قوانین شرکت ویستا ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد . مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

در طراحی سایت صرافی ، شما به صورت کامل به تمام ویژگی های مدیریتی دسترسی دارید . همچنین قادر هستید که در پنل ادمین خود به صورت مجزا افراد مختلفی را با سطح دسترسی متفاوت ایجاد کنید.

تیم مارکتینگ ویستا پس از بررسی همه جزئیات ایده شما،یک پروپزال و وایرفریم برای شما ارسال خواهد کرد که تمام جزئیات روند کار از جمله هزینه و زمان بندی ساخت اپلیکیشن در آن ذکر خواهد شد.

دیگر خدمات طراحی سایت ویستا

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر