موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

نویسنده : سحر | زمان انتشار : 24 دی 1399 ساعت 17:22

یکی دیگر از سایت‌های معتبری که می‌توانید در آن پس از آموزش ساخت کیف پول بیت کوین اقدام به ساخت کیف پول بیت کوینی خود بکنید، سایت blockchain است.

این وب سایت یکی از معتبرترین و امن‌ترین فضاهای ابری غیرقابل نفوذ را برای ساخت کیف پول بیت کوین به منظور تجارت این ارزدیجیتالی در اختیار کاربران قرار میدهد.

برای این که بدانید نحوه ساخت کیف پول بیت کوین در این سایت به چه صورت بوده و چه مراحلی دارد، ادامه این مطلب را مطالعه کنید. قبل از هر چیز به شما پیشنهاد میکنیم ابتدا با بیت کوین به خوبی آشنا شوید و از این رو میتوانید مقاله ” بیت کوین (Bitcoin) چیست؟ ” را مطالعه کنید.

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آموزش ساخت کیف پول بلاک چین، مرحله به مرحله

ساخت کیف پول بلاک چین کار سختی نمی باشد فقط باید در ابتدا برای خودتان یک کیف پول مخصوص ارزهای دیجیتالی بسازید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا باید وارد سایت Blockchain.com به همین آدرس شوید.

    آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

  2.  همان‌طور که می‌بینید در قسمت بالا، سمت راست این صفحه گزینه‌ای به‌عنوان Sign Up وجود دارد. مانند ساختن هر فضای ابری دیگری، مانند پست الکترونیک یا اشتراک‌های جوامع مجازی، برای ساخت کیف پول بیت کوین ایرانی نیز باید روی این گزینه کلیک کنید.
  3. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، پس از کلیک روی گزینه Sign up وارد صفحه دیگری می‌شوید که خودش به‌اندازه کافی گویا هست. در اینجا دو گزینه پیش روی شما است. در قسمت سمت چپ صفحه شما می‌توانید با زدن روی دکمه آبی رنگ یا Create wallet اقدام به ساخت کیف پول بیت کوینی خود بکنید.

    آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

  4. کلیک کردن روی گزینه creat wallet سبب می‌شود که جعبه یا باکس مربوط به این قسمت کمی گشوده‌تر شود تا اطلاعات لازم برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال از شما گرفته شود.لازم به ذکر است که شما قبل از داشتن یک کیف پول بیت کوینی، نیاز به یک آدرس ایمیل یا پست الکترونیکی معتبر دارید. اگر آدرس ایمیل دارید، آن را در قسمت Your Email وارد کنید. سپس باید برای کیف پول بیت کوینی خود یک رمز عبور پیچیده و غیر قابل حدس زدن انتخاب کنید. این رمز عبور را در قسمت Password وارد کرده و به منظور تائید مجدد آن را در باکس Confirm password تکرار کنید.
  5. بعد از پر کردن باکس‌های مربوط به اطلاعات ایمیل و رمز عبوری که برای کیف پول بیت کوینی خود انتخاب کرده‌اید، دکمه Create wallet دوباره برای شما فعال خواهد شد.

    آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

  6. اکنون اگر وارد ایمیل خود شود با ایمیلی که از طرف سایت بلاکچین برای شما ارسال شده است، روبه رو خواهید شد. این ایمیل را باز کنید. چراکه در آن شماره شناسه یا ID کیف پول بیت کوینی شما یا Wallet ID وجود دارد. این شماره شناسه یا ID کلمه کاربری شما برای ورود به کیف پول بیت کوینی شماست. پس آن را در جایی یادداشت کنید، یا این ایمیل را به صورت آرشیو نگه دارید.
  7. این ایمیل به منظور تائید هویت شما ارسال شده است. پس باید روی گزینه Yes. This Is My Email کلیک کنید تا مراحل ساخت کیف پول بیت کوینی شما کامل شود. همچنین اگر تمایل داشته باشید که تجارت خود را به کمک گوشی تلفن همراهتان انجام دهید، می‌توانید اپلیکیشن موبایلی سایت بلاکچین را برای سیستم عامل اندروید یا IOS خود در همین قسمت دانلود کنید.

    آموزش ساخت کیف پول بیت کوین

  8.  پس از این مرحله متن بلندی که تمام قوانین، مقررات، توصیه‌ها و مسئولیت‌هایی که سایت Blockchain برای کاربرانی که در این سایت اقدام به ساخت کیف پول بیت کوینی خود می‌کنند وضع کرده است برای شما به نمایش درمی‌آید.البته بد نیست اگر دانش زبان انگلیسی شما خوب است این متن را بررسی کنید. اما به دلیل آن‌که این قوانین بسیار زیاد و با جزئیات بیان شده است، می‌توانید آن را نادیده گرفته و فقط روی گزینه I Agree به معنی اعلام موافقت خود با همه این جزئیات تیک بزنید.
  9. اکنون کیف پول بیت کوینی شما ساخته شده است و می‌توانید تجارت خود را به کمک آن آغاز کنید.

همین چند مرحله ساده نحوه ساخت کیف پول بیت کوین در سایت Blockchain بود. البته می‌توانید در اینترنت ویدیوهای بسیاری نیز بیابید که به صورت تصویری این مراحل را با جزئیات توضیح می‌دهند. این ویدیوها را می‌توانید با عبارت‌هایی مانند آموزش ساخت کیف پول بلاک چین یا آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در گوگل جستجو کنید.

چند نکته مهم در خصوص ساخت کیف پول ارز دیجیتالی در سایت Blockchain.com

  • بسیاری از افراد کیف پول ساخته شده در سایت Blockchain.com را یکی از بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتالی می‌دانند. چراکه خود این وب‌سایت اعتبار بسیار زیادی دارد. همچنین امنیتی که برای کیف پول‌های مشتریان خود برقرار می‌کند در سطح بسیار بالایی است. به همین دلیل بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان احتمالاً همین کیف پول بیت کوینی سایت بلاک چین است.
  • با همین کیف پولی که در سایت بلاک چین ساخته‌اید قادر خواهید بود که به جز بیت کوین، ارزهای دیجیتالی دیگری همچون اتریوم، بیت کوین کش و لتریوم را نیز ذخیره کنید.
  • بیت کوین هنوز هم در ایران ارز موجه و مورد قبولی نیست. به همین دلیل وب‌سایتی مانند Blockchain.com یا سایر سایت‌هایی که امکان ساخت کیف پول بیت کوینی در آن‌ها وجود دارد در کشور ما فیلتر هستند. پس برای این که بتوانید در این سایت کیف پول ارزهای دیجیتالی مورد نظر خود را بسازید، نیاز به VPN قوی و البته معتبری دارید که امنیت بالایی نیز داشته باشد.
  • پس از ساخت کیف پول بیت کوینی خود، می‌توانید با نصب اپلیکیشن مربوط به کیف پول ارز دیجیتالی خود روی تلفن همراهتان، به راحتی خرید و فروش‌های خود را به کمک موبایل خود انجام دهید. البته باید یک‌بار ارتباط میان اپلیکیشن و کیف پول خود را برقرار کنید.

در صورتی که مراحل بالا را بخوبی بخاطر سپارده اید می توانید با مطالعه مقاله ” بهترین کیف پول بیت کوین” با بهترین های آنها آشنا شوید. و اقدام به نصب آن بکنید

برخی از سوالات متداول 

1. ساخت کیف پول بیت کوین چند مرحله می باشد ؟

برای ساخت کیف پول بیت کوین طبق توضیحات داده شده باید 9 مرحله را سپری کنید که بطور خلاصه شامل ثبت نام در سایت Blockchain  ، تایید ایمیل و … می باشد که بطور کامل در مقاله به آن پرداخته ایم .

2. ساخت کیف پول بلاک چین چیست ؟

کیف پول بلاک چین داتکام (Blockchain.com) با نام و آدرسِ سابق بلاک چین دات‌‌اینفو (Blockchain.info) یکی از مطرح‌ترین و قدیمی‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است که به جز بیت کوین، از چند ارز دیجیتال دیگر از جمله اتریوم، بیت کوین کش و استلار پشتیبانی می‌کند.

3. مهم ترین نکات در خصوص ساخت کیف پول ارز دیجیتالی چیست ؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بهترین کیف پول برای ایرانیان همین کیف پول بیت کوینی سایت بلاک چین است. با همین کیف پولی که در سایت بلاک چین ساخته‌اید قادر خواهید بود که به جز بیت کوین، ارزهای دیجیتالی دیگری همچون اتریوم، بیت کوین کش و لتریوم را نیز ذخیره کنید.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا دوشنبه 8 مرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر