موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

هزینه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

هزینه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 اسفند 1400 ساعت 09:02

تب ارز دیجیتال در دنیا داغ است و در ایران نیز روز‌به‌روز داغ‌تر می‌شود. به‌زعم بسیاری از کارشناسان، بازار ایران فرصت‌های بسیار زیادی در حوزه ارز دیجیتال دارد و تازه اول راه است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تعداد صرافی‌ها و پلتفرم‌ها روز‌به‌روز در حال افزایش است و در این میان افرادی که زودتر صرافی راه‌اندازی کنند، از این فرصت بی‌نظیر بهره‌مند خواهند شد و سودهای کلانی به جیب خواهند زد.

در این مطلب می‌خوانید

  • چرا شما صرافی نداشته باشید؟
  • صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟
  • برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال باید چه کار کنیم؟
  • میزان درآمد صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟
  • اکسچنجراپ چیست؟

چرا شما صرافی نداشته باشید؟

حتما شنیده‌اید شغل صرافی، شغل میلیاردرها یا شغل زرگرها است. اگر بخواهید صرافی فیزیکی راه‌اندازی کنید، قطعا مسیر دشواری دارید علاوه‌بر آن باید مبلغ کلانی برای اخذ مجوز سپرده‌گذاری کنید. بااین‌حال، شاید باورتان نشود که برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال نه‌تنها مسیر دشواری ندارید؛ بلکه هزینه‌ی بسیار کمتری می‌پردازید؛ کمتر از ۲۰ میلیون تومان. این یعنی با سرمایه‌ی اندک شغل میلیاردرها را به‌دست می‌آورید و وارد بازار رو‌به‌رشد ارزهای دیجیتال در ایران می‌شوید و پرسودترین و امن‌ترین راه درآمدزایی از کریپتوکارنسی‌ها را تجربه کنید.

صرافی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کند؟

سیستم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال معمولا کاربرپسند و هدف اصلی آن‌ها تسهیل و تسریع مبادله ارز است. وب‌سایت‌های صرافی آنلاین معمولا علاوه‌بر کاربری ساده، خودکار است؛ به این معنی که مدیریت سایت فقط یک‌بار در روز قیمت خریدوفروش دلار را تنظیم و سیستم به‌صورت خودکار قیمت سایر ارزهای دیجیتال برای خریدوفروش را محاسبه می‌کند و درمعرض نمایش کاربر قرار می‌دهد. کاربر نیز ارز دیجیتال (مانند بیت کوین) می‌خرد و پس از پرداخت موفق ریالی وجه، موجودی ارز دیجیتال به‌صورت خودکار از حساب کیف‌پول مدیر سایت کسر و به حساب کاربر واریز می‌شود. کاربر نیز از قبل اطلاعات هویتی خود و اطلاعات کیف‌پول مانند آدرس کیف‌پول‌های خود را ثبت و تأیید می‌کند.

19ead23c-6670-4ec0-9830-abc47009ea70.jpg

برای راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال باید چه کار کنیم؟

تنها کاری که باید انجام دهید، این است چند برنامه‌نویس حرفه‌ای استخدام کنید یا به‌صورت پروژه‌ای آن‌ها را به‌کار بگیرید تا برایتان سایت صرافی طراحی کنند. در انجام این کار باید خیلی دقت کنید؛ چراکه هر برنامه‌نویسی نمی‌تواند سایت اکسچنج طراحی کند و برنامه‌نویس مدنظر علاوه‌بر اشراف بر علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی، باید در زمینه‌های بلاکچین، ریاضیات، رمزنگاری و معماری کریپتوکارنسی نیز دانش و تجربه کامل داشته باشد. اگر چنین برنامه‌نویسی ندارید یا زمان برایتان ارزشمند است، می‌توانید از سیستمی استفاده کنید که قبلا طراحی و پیاده‌سازی کرد‌ه‌ایم.

اکسچنجراپ چیست؟

نرم‌افزار اکسچنجراپ به‌گونه‌ای طراحی و توسعه داده شده که تمام نیازهای هر صراف را برطرف می‌کند. این نرم‌افزار بر‌اساس دیدگاه‌های کارشناسی صرافان محترم و با‌توجه‌به تجارب آنان و به‌دست تیم برنامه‌نویسی قوی و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است و با خط ویژه‌ی پنج‌رقمی ۳۴۰۱۵-۰۱۱ به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌شود.

هم‌اکنون مفتخریم اعلام کنیم چند وب‌سایت از بهترین صرافی‌های حوزه‌ی ارز دیجیتال از نرم‌افزار و خدمات ما استفاده می‌کنند، می‌توانید نمونه کارها و فهرست امکانات تخصصی و حرفه‌ای این نرم‌افزار را در این لینک زیر مشاهده کنید:

d80a5dd9-ceeb-49d5-8f0e-9d3ab486db36.jpg

میزان درآمد صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟

معمولا این سؤال در ذهن همه وجود دارد و جوابش بسیار سخت است و ادب حکم می‌کند درآمد هیچ فردی را نپرسیم و اگر بپرسیم خیلی احتمالش کم است که حقیقت را بگوید. باوجوداین، فقط در همین حد می‌توان گفت صرافی‌های ارز دیجیتال درآمد رضایت‌بخشی دارند. آن‌ها ارز را به قیمت ارزان از کاربران می‌خرند و با حاشیه‌ی سود بیشتر به دیگر کاربران سایت می‌‌فروشند. هرچه کاربران سایت بیشتر باشد، درآمد صرافی نیز بیشتر خواهد شد و این به مدیریت و تبلیغات سایت صرافی بستگی دارد.

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 2 خرداد


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر