موضوعات وبسایت : ارز دیجیتال اخبار

فروش محصولات در سایت های خارجی

فروش محصولات در سایت های خارجی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 21 اسفند 1400 ساعت 13:19

چگونه در آمازون بفروشیم؟ اولین سوالی که در ذهن شما در مورد آمازون مطرح است

همه شما می توانید در آمازون اکانت بسازید و شروع به فعالیت و فروش بکنید، چه یک کتاب یا وسیله دست دوم خود را می خواهید بفروش برسانید و چه محصولات تولید شده توسط خودتان از جمله صنایع دستی یا سایر محصولات خود را. کافیست مقیم یکی از کشورهای مورد تایید آمازون باشید تا مجوز باز کردن حساب کاربری خود را داشته باشید.

در زیر آموزشی کاملا ساده و مقدماتی را برای شما ارائه کرده ایم تا بتوانید به راحتی حساب کاربری خود را باز کنید و اقدام به فروش اجناس خود در آمازون کنید.

چند نکته حیاتی قبل از باز کردن حساب فروشنده آمازون:

  • به هیچ وجه از ایران حساب باز نکنید (یا سایر کشور ها مورد تحریم آمازون)
  • به هیچ وجه چند اکانت همزمان باز نکنید
  • به هیچ وجه حساب فروشنده خود را از طریق VPS باز نکنید (مگر اینکه با کمک یک فرد عالم به نکات مربوطه این کار را انجام دهید)
  • به هیچ وجه در صورت بسته شدن اکانتتون به سراغ باز کردن اکانت دوم نروید
  • به هیچ وجه با مدارک جعلی در پی باز کردن حساب فروشنده آمازون نروید (در صورت مسدود شدن اکانت به هیچ وجه امکان بازگشایی آن وجود نخواهد داشت)
  • باز کردن اکانت با حساب بانکی دیگران و مدارک شخصی خودتان امکان پدیر نیست (تمامی مدارک بایستی با نام و مشخصات شخص باز کننده حساب فروشنده آمازون باشد)

بصورت کلی به دو صورت می توان به فروش محصول در آمازون پرداخت:

1: فروش اجناس از طریق FBM

اف بی ام یا Fulfilled By Merchant روشی است که شما تنها کافیست در سایت آمازون عضو شوید و صفحه محصول خود را درست کنید و پس از دریافت سفارش در سایت آمازون، محصولتان را بسته بندی و به آدرس مشتری ارسال کنید. این روش را برای افراد فوق مبتدی پیشنهاد می کنیم.

2: فروش اجناس از طریق FBA

اف بی ای یا Fulfilled By Amazon روشی است که شما بعد از عضویت در سایت آمازون و ساخت صفحه محصول، بایستی محصول خود را به آدرس انبار آمازون ارسال کنید و پس از دریافت سفارش در آمازون، خود سایت آمازون کار بسته بندی و ارسال محصول به مشتری را انجام می دهد و هزینه آن را از سود فروشتان کسر می کند و هر دو هفته یک بار با شما تسویه حساب می کند. این روش را برای کسانی که بسیار مبتدی هستند پیشنهاد نمی کنیم.

مزایا و معایب روش های فروش جنس در سایت آمازون

فروش در از طریق اف بی ام FBMفروش در از طریق اف بی ای FBA
مزایامعایبمزایامعایب
محصول در انبار خود شماست و هزینه ای ممکن است نداشته باشدهزینه ارسال ممکن است زیاد باشدبسته بندی و ارسال توسط آمازونمحصول در انبار آمازون است و هزینه انبار داری نیز دارد
برگشتی ها به دست خود شما می رسدبسته بندی و ارسال با خود شماستهزینه ارسال کمترپورسانت زیاد تا 15 درصدی آمازون
می توانید در هر سفارش هر هدیه ای بخواهید اضافه کنیدسرعت ارسال کالا طولانی تر استامکان افزودن چیزی به سفارش وجود ندارد چون محصول دست آمازون استمحصولات برگشتی به دست آمازون به عنوان دست دوم و با قیمت کمتری فروخته میشوند
حاشیه سود محصول ممکن است کمی بیشتر از روش FBA باشدمسئولیت شما در این حالت بیشتر استسرعت ارسال کالا بسیار سریع است، گاهی یک روزه به دست مشتری میرسدهزینه برگشتی ها ممکن است با شما باشد
فرصت زیاد برای یادگیری و آشنایی با آمازونبای باکس در بیشتر حالات در دست شما نیستبای باکس در بیشتر حالات در دست شما استریسک بیشتر و نیاز به یادگیری موارد آموزشی بسیار بیشتر به نسبت FBM
ریسک کمتر و فرصت آشنایی با پلتفرمبا رقبای بیشتری باید برای فروش رقابت کنیدبا رقبای کمتری باید برای فروش رقابت کنید
احتمال خرید توسط مشتری کمتر استاحتمال خرید توسط مشتری بیشتر است
به فروش بالا در ماه نخواهید رسیدبه فروش بالا در ماه می توانید برسید

در شش مرحله محصولاتتان را در آمازون بصورت FBM بفروشيد:

  1. انتخاب محصولی که می خواهید در آمازون بفروش برسانید (چه خرید محصولات در آکشن ها و تخفیفات و فروش دوباره آنها در آمازون، چه فروش محصولات دست ساز خودتان در آمازون و یا فروش محصولات دست دوم مانند کتاب)
  2. انتخاب پلتفرم آمازون (آمریکا، استرالیا، کانادا، آلمان یا هر پلتفرمی که مد نظر شماست – برای اف بی ام FBM پیشنهاد ما انتخاب آمازون در کشوری است که در آنجا زندگی می کنید)
  3. باز کردن حساب کاربری individual (به صورت موقت) و بعد از افزایش میزان فروش تبدیل آن به اکانت حرفه ای (Professional) تا بتوانید بدون محدودیت جنس بفروشید
  4. اضافه کردن محصول خود به آمازون
  5. تبلیغات و گرفتن سفارش بیشتر
  6. ارسال سفارش به مشتری نهایی

نکته: اگر به طور مثال در استرالیا زندگی می کنید و می خواهید در آمریکا به صورت اف بی ام جنس بفروشید، بایستی EIN داشته باشید.

مرحله اول: انتخاب محصول برای فروش

به طور کلی شما می توانید محصولات زیر را به فروش برسانید و کسب درآمد کنید.

  1. فروش کتاب نو یا دست دوم
  2. فروش محصولات نو و دست دوم (به مقاله زیر حتما دقت کنید)
  3. فروش محصولات دست ساز خودتان (مانند صنایع دستی)

با در نظر گرفتن این سه دسته محصول و مطالعه دو مقاله زیر، محصول خود را انتخاب کنید و سپس به مرحله بعد بروید.

نکته: مقاله محصولاتی که باید از آنها اجتناب کرد را حتما مطالعه کنید و به دنبال فروش آنها نروید.

نکته: مقاله نحوه فروش کتاب در آمازون را نیز مطالعه کنید تا به طور کامل و دقیق با نحوه فروش کتاب و میزان سود آوری آن آشنا شوید.

نکته: مقاله راهنمای فروش محصولات دست دوم در آمازون را نیز مطالعه کنید.

مرحله دوم: انتخاب پلتفرم آمازون فروش محصول

ما به شدت به شمایی که تازه وارد هستید و هیچ آشنایی با آمازون ندارید توصیه میکنیم که در صورت وجود آمازون در کشور محل زندگی شما، با همان آمازون شروع کنید، به طور مثال اگر در استرالیا زندگی میکنید، فروش خود را با آمازون استرالیا amazon.com.au شروع کنید.

اگر تمایل دارید اکانت خود را در آمازون آمریکا باز کنید در حالیکه در آمریکا زندگی نمی کنید مقالات زیر را حتما مطالعه کنید در غیر اینصورت در ادامه با ما همراه باشید..

  1. گرفتن EIN برای افراد خارج از آمریکا برای امکان فروش در آمریکا و واردات به این کشور
  2. ارسال بین المللی کالا به آمازون (مخصوصا انبارهای آمازون آمریکا)
  3. راهنمای جامع فروش در آمازون برای حرفه ای ها
  4. لیست کشورهای مورد تایید آمازون برای باز کردن حساب فروشنده

مرحله سوم: عضویت در آمازون به عنوان فروشنده  و راه اندازی فروشگاه

توضیح کامل این مرحله را در مقاله باز کردن حساب فروشنده آمازون مطالعه کنید.

مرحله چهارم: اضافه کردن محصول به آمازون

در این قسمت شما حساب کاربری خود را ساخته اید و اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل وارد کرده اید. تنها کاری که باید انجام دهید اضافه کردن محصول به حساب فروشگاهی شما است.

بسته به نوع محصولی که انتخاب کرده اید، اضافه کردن محصول حالت های مختلفی خواهد داشت.

1- افزودن کتاب نو و یا دست دوم به فروشگاه خود

2- افزودن محصول نو و دست دوم به فروشگاه خود

3- افزودن محصول دست ساز خود به فروشگاه خود

برای اضافه کردن محصول به فروشگاه خود طبق زیر عمل کنید:

  • بعد از وارد شدن به سلر سنترال از تب Inventory گزینه Add a product  را کلیک کنید.

add-a-product-step-1.jpg

  • سپس فیلد زیر باز میشود و از شما می خواهد نام محصول خود را وارد کنید یا یک لیستینگ (صفحه محصول) جدید ایجاد کنید. اگر محصولی که می خواهید به فروش برسانید هم اکنون در آمازون موجود است (و جزو موارد منع شده ذکر شده نمی باشد) نام آنرا در فیلد نمایش داده شده وارد کنید تا آنرا پیدا کنید، مثلا اگر قصد دارید نسخه دست دوم کتاب خاصی را به فروش برسانید. در غیر اینصورت بر روی گزینه add a new listing زیر فیلد مربوطه کلید کنید و محصول جدیدی بسازید.

add-a-product-step-2.jpg

در حالت اول و فروش محصولی که هم اکنون در آمازون موجود است و شما اجازه فروش آنرا دارید به صورت زیر عمل کنید
  1. نام محصول، یا ASIN محصول را در آمازون یافته و در فیلد بالا جستجو کنید و پس از یافتن آن نسخه خود را برای فروش تعریف کنید.
  2. اگر محصول شما کتاب است، مقاله نحوه فروش کتاب در آمازون را بخوانید و مراحل را دنبال کنید
  3. اگر محصول شما، جنسی است که شما تولید کننده آن نیستید ولی چند واحد از آن با بسته بندی کامل در اختیار دارید نیز مشابه مورد بالا عمل کنید
  4. اگر محصول شما، جنس دست دوم محصولی است که شما تولید کننده آن نیستید و اجازه فروش آنرا دارید، مقاله فروش محصولات دست دوم در آمازون را بخوانید و مراحل را طی کنید.
  5. در غیر اینصورت به حالت دوم بروید.
در حالت دوم و فروش محصولی که در آمازون موجود نیست و شما اجازه فروش آنرا دارید به صورت زیر عمل کنید
در این حالت شما محصول خود را تولید کرده اید که به دو دسته تقسیم بندی می شود.
  1. فروش محصول تولید شده توسط تولید کنندگان خارجی مانند چین و …
  2. فروش محصولات دست ساز تولید شده توسط خودتان

در حالت اول مسلما تولیدات شما به یک یا دو واحد ختم نمی شوند و حجم تولیدات بالا خواهد بود و فروش از طریق اف بی امFBM به صرف نخواهد بود، مگر اینکه بخواهید برای تست بازار و میزان رضایت مشتری با اف بی ام شروع کنید. در این صورت مقاله راهنمای جامع فروش در آمازون به صورت اف بی ای FBA را بخوانید (آموزش ها مشابه است، به جز قسمت ارسال کالا به انبارهای آمازون، که در حالت اف بی ام، خود شما جنس را انبار می کنید و بسته بندی و ارسال آن با خود شما خواهد بود).

در حالت دوم، شما بایستی به شرح زیر پیش بروید :

*** مقاله در حال بروزرسانی است***

مرحله پنجم: ایجاد کمپین های ساده تبلیغاتی در آمازون و بیرون آمازون

اگر عضو حرفه ای آمازون شده باشید و پلن Professional آمازون را خریده باشید به قسمت Advertisement دسترسی خواهید داشت و خواهید توانست کمپین های تبلیغاتی خود را بسازید.

آموزش ساخت کمپین های تبلیغاتی آمازون به زودی ارائه خواهد شد.

مرحله ششم: گرفتن سفارش، بسته بندی و آماده سازی محصول و ارسال آن به مشتری

fbm-order-150x150-1.jpg

بعد از دریافت سفارشات خود در آمازون در صفحه اول خود نوتیفیکیشن آمدنt سفارش جدید را مشاهده خواهید کرد، همچنین اگر اپلیکیشن سلر سنترال را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید در آنجا نیز نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد، همچنین در ایمیل حساب کاربری خود. شما بهتر است بعد از دریافت سفارش در کمتر از 24 ساعت سفارش خود را ارسال کنید و کد رهگیری مرسوله خود را در سایت آمازون و در قسمت مشخصات آن سفارش وارد کنید.

fbm-notification.jpg

نکته: حتما منتظر بمانید تا سفارشات شما از حالت معلق Pending به حالت Unshipped تبدیل شوند. گاهی اوقات سفارشات معلق به دلایل مختلفی از سمت آمازون کنسل می شوند. البته این احتمال بسیار پایین است.

با کلیک به کزینه Unshipped به قسمت سفارشات منتظر ارسال خواهید رفت. (تصویر زیر)

بعد از ارسال بر روی گزینه Confirm Shipment کلیک کنید ودر قسمت مربوطه حامل خود را انتخاب و کد رهگیری آنرا نیز در فیلد رو به روی آن وارد کنید و گزینه تایید و ذخیره سازی را بزنید.

fbm-management.jpg

به طور مثال اگر در استرالیا زندگی میکنید، بعد از دریافت سفارش، آدرس مشتری را در قسمت تنظیمات سفارش آمازون بگیرید و بعد از بسته بندی مناسب محصول، آنرا به پست استرالیا تحویل دهید تا به دست مشتری برساند. همیشه دقت کنید تا کم هزینه ترین ارسال کننده ها را انتخاب کنید.

شما در قسمت Shipment Templates حساب فروشنده خود می توانید، حامل های مختلفی را برای نقاط مختلف مد نظر خود تعریف کنید و از قبل برای محصولتان هزینه ارسال را تعیین کنید. مشتری در زمان ثبت سفارش، میزان هزینه ارسال بسته به آدرس خود را مشاهده می کند و در صورت تمایل، سفارش خود را می گذارد، برای همین مهم است که هزینه ارسال بسته در مقایسه با رقیبان شما کمتر یا مساوی باشد تا مشتری شما را انتخاب کند.

برای ساختن تمپلیت (قالب پیش فرض) شیپمنت یا همان نحوه ارسال کالا به مشتری از قسمت Settings گزینه Shipping Settings را انتخاب کنید، مطمئن شوید که گزینه پیش فرض شما درست انتخاب شده است. در تب تمپلیت های ارسال، گزینه Create New Shipping Template را کلیک کنید. نام قالب مد نظر خود را بنویسید، به طور مثلا Australia Post – Standard و روی OK کلیک کنید. نوع محاسبه هزینه ارسال را برای محصول خود انتخاب کنید، به طور مثال بر اساس وزن یا واحد محصول یا قیمت محصول باشد. ویرایش های لازم را انجام دهید و گزینه ذخیره Save را کلیک کنید. بعد از آن در قسمت Product Inventory روی Edit محصول مربوطه کلیک کنید و برای آن محصول، تمپلیت یا همین قالبی که ساختید را انتخاب کنید و ذخیره را فشار دهید. از این پس، هر کس محصول مورد نظر را سفارش دهد، میزان هزینه ارسال جدید شما برای وی اعمال خواهد شد.

review-your-new-shipping-setting-step3-.jpg

review-your-new-shipping-setting-step4-.jpg

review-your-new-shipping-setting-step5-.jpg

review-your-new-shipping-setting-step6-.jpg

review-your-new-shipping-setting-step7-.jpg

نکته: برای محاسبه دقیق هزینه ارسال به نقاط مختلف کشور، با ارسال کننده مورد نظر خود صحبت کنید، به طور مثال برای استرالیا، حتما محصول خود را بسته بندی شده به پست ببرید و هزینه های ارسال به ایالت های مختلف را از آنها بپرسید. همچنین می توانید از سایت های محاسبه آنلاین هزینه ارسال نیز استفاده کنید، مثلا برای پست استرالیا بایستی از auspost shipping calculatorاستفاده کنید. تمامی حامل های دیگر نیز سایت های محاسبه گر نرخ ارسال به صورت آنلاین را دارند، کافیست آنها را در گوگل جستجو کنید.

چگونه در شش مرحله محصولاتتان را در آمازون بصورت FBA بفروشيد:

  1. يك اكانت فروشنده حرفه ای آمازون باز كنيد (مقاله کامل ثبت نام فروشنده آمازون را نیز بعدا مطالعه کنید)
  2. صفحه اي براي محصول ايجاد كنيد (Product Listing)
  3. يك بارکد UPC بخريد
  4. پلني براي حمل و نقل محصول ايجاد كنيد
  5. محصولات خود را براي ارسال به آمازون آماده كنيد
  6. فروش از طريق FBA آمازون را شروع كنيد

مزاياي شروع يك تجارت انلاين از طريق fbaآمازون بسيار بيشتر از زماني است كه شما خودتان واردات محصول و ارسال آن به خريدار را به عهده ميگيريد.

چه اينكه شما تجارت فروش انلاين در آمازون را شروع كنيد و چه به صورت خرده فروشي محصول بفروشيد، شما ميتوانيد از مزاياي اجازه دادن به آمازون براي اينكه انبار محصولات و مركز تحويل سفارشات شما باشد سود ببريد.

مرحله اول : يك حساب FBA آمازون باز كنيد

(به مقاله قبلي در اين زمينه رجوع کنید تا به طور کامل از این مراحل اطلاع پیدا کنید – برای فروش در آمریکا اگر خارج از آمریکا هستید به مقاله نحوه گرفتن EIN برای افراد خارج آمریکا مراجعه کنید)

مرحله دوم: يك صفحه محصول در آمازون ايجاد كنيد

  • به seller central برويد
  • روي inventory كليك كنيد و در نوار باز شده “Add a Product” را انتخاب كنيد.

add-a-product-in-seller-central-1.jpg

  • سپس Create a new Product listing را انتخاب كنيد.

make-a-new-listing-for-new-prduct.jpg

  • حال، دسته بندي محصولي كه قرار است بفروشيد را انتخاب كنيد. دقت كنيد تا دسته بندي مورد نظر محدود شده (restricted) نباشد. اگر يك دسته بندي محدود شده را انتخاب كنيد، قبل از تاييد شدن قادر به ايجاد صفحه محصول نيستيد. (مقاله محصولاتی که باید از آنها اجتناب کرد را نیز حتما مطالعه کنید)
  • دسته های بي شماري وجود دارند كه نياز به تاييد ندارند و بدون محدودیت و داشتن مجوز می توانید در آنها اجناس خود را بفروش برسانید. بنابراين ساده بگيريد و يكي را انتخاب كنيد. سعي كنيد مرتبط ترين دسته بندي به محصول خود را انتخاب كنيد.

product-category.jpg

  • اطلاعات مورد نياز را تكميل كنيد. هيچكدام را از قلم نياندازيد. شما فقط لازم است صفحه محصول را تكميل كنيد و سپس شما قادر خواهيد بود تا محصول خود را به Amazon FBA بفرستيد. (شما ميتوانيد كلمات كليدي محصول خود را در آمازون، پس از رسيدن محصول به انبار بهينه كنيد)

سپس جاهاي خالي زير را پركنيد

  • عنوان: اسم محصول شماست كه البته بعدا قابل تغيير است.
  • سازنده: اگر فروشنده private label هستيد و ليسانس فروش محصول شركت ديگر را به اسم خودتان داريد، ميتوانيد اسم شركت خود را به عنوان سازنده بنويسيد. در غير اين صورت فقط نام شركت آينده خود را بنويسيد. اجازه ندهيد اين مرحله شما را متوقف كند.
  • برند: برند شما هم ميتواند اسم شركتتان باشد
  • قيمت: اين قسمت را ميتوانيد بعدا تغيير دهيد. پس هر قيمتي را كه ميخواهيد بنويسيد. در اين مرحله شما ميتوانيد صفحه محصول را ايجاد كنيد اما تا زماني كه محصول شما به انبار آمازون نرسيده است قادر به فروش نيستيد.قيمتي را انتخاب كنيد كه قابل رقابت با ارزان ترين محصول مشابه باشد.

مرحله سوم: يك كد UPC بخريد (باركد)

در اين مرحله شما باركد نداريد و لازم است تا تهيه كنيد

پس به SpeedyBarcode برويد و تمام مراحل را تكميل كنيد و پس از آن ميتوانيد پكيج باركد را دريافت كنيد.

فولدري را كه محتوي باركد است باز كنيد و شماره را در محل مربوط به بارکد وارد کنید و پس از آن محصول را ذخیره کنید و سپس در قسمت محصولات در سمت راست نام محصول روی گزینه edit کلیک کنید.

add-upc-code.jpg

حال روي Edit inventory كليد كنيد. و بعد روي Change to Fulfilled by Amazon

edit-product-and-change-to-fba.jpg

سپس روي ايكون Convert Only كليك كرده و چند لحظه صبر كنيد. صفحه را رفرش كنيد. هم اكنون محصول FBA شده است.حال روي Print Item Labels

كليك كنيد

edit-product-and-change-to-fba-part-2.jpg

‏-FNSKU چيست؟

مخفف Fulfillment Network Stock Keeping Unit ميباشد. FNSKU توسط آمازون بكار ميرود تا مشخص كند كه يك محصول توسط يك فروشنده خاص كه از FBA آمازون استفاده ميكند، فروش رفته است.

حالا شما یک بارکد آمازون FBA داريد که می توانید روی بسته بندی خود قرار دهید، بنابراین آمازون از محصولاتی که به آنها ارسال می کنید آگاه است.

شما ميتوانيد محل قرارگيري باركد را بر روي بسته بندي طراحي كنيد. اينكار را ميتواند خودتان انجام دهيد يا اگر شركت بازرسي داريد كه آماده سازي محصولات FBA را براي شما انجام ميدهد، ميتواند آنرا چاپ كند.

اگر انواع مختلفي از يك محصول داريد، لازم است تا براي همه آنها باركد جداگانه بگيريد.

مرحله چهارم: پلن ارسال FBA را ايجاد كنيد

آنچه كه كسب و كار آمازون را بسيار سود آور ميكند اين است كه پس از فرستادن محصول خود به انبار آمازون، ميتوانيد از آفر ارسال دو روزه پرايم شيپينگ استفاده كنيد.

هنگامي كه صفحه محصول خود را آپ نموديد لازم است به آمازون در مورد تعداد محصولي كه قرار است وارد انبار آمازون شود اطلاع دهيد.

به ترتيب زير عمل كنيد:

روي گزينه edit كليك كرده و  سپس ”‏Send/replenish inventory” را انتخاب كنيد.

Send-Replenish-Inventory.jpg

شما لازم است case-packed products را انتخاب  كنيد.بدين معني كه تعداد زيادي از يك محصول را در يك بسته بندي بزرگ به انبار آمازون بفرستيد. اگر انواع مختلفي از محصول را در يك بسته بندي بزرگ بفرستيد بايد individual products را انتخاب كنيد.

در مرحله بعد فيلد ship from را تكميل كنيد. اين آدرس در ابتدا ميتواند آدرس منزل شما يا آدرس بازرس FBA باشد كه محصولات را بعد از دريافت از سوپلاير چيني آماده سازي نموده و به آمازون ارسال مي كند.

make-new-shippment.jpg

فرم ريويوي Amazon hazmat

Amazon-Hazmat-form-1.jpg

با توجه به دسته بندي محصول شما، ممكن است آمازون از شما درخواست كند تا اين فرم را پر كنيد.

باید به آمازون اطلاع دهيد که چند واحد جنس در هر کارتن به انبار آنها ميفرستيد و روي هم رفته چند کارتن می فرستید.

Hazmat-review-form-1.jpg

زمانيكه به احتمال زياد كالاي شما جزو محصولات خطرناك نيست، بايد تا برگه معافيت (exemption sheet) را كه لازم است آن را  پر نماييد، دانلود كنيد.

 بر روي كل صفحه كليك نموده و آنرا روي دسكتاپ ذخيره كنيد. سپس ميتوانيد سند را آپلود نموده و روي continue كليك كنيد.

Filling-Out-Hazmat-Forms-1.jpg

ابعاد محصول واقعی خود را پر کنید. مشكلي نيست که تقریبی باشد، فقط کاملا اشتباه نباشد. اگر شما ابعاد را نمی دانید پس از فروشنده خود بپرسید و آنها بیشتر مایل خواهند بود تا به شما كمك كنند.

سپس تعداد واحد ها در كارتن و تعداد كل كارتن ها را پر نماييد.

Providing-Unit-Dimensions-1.jpg

پس از اينكه مقادير را وارد نموديد روي continue كليك كنيد.

سپس از شما ميپرسد آيا آماده سازي براي محصول لازم است؟ (prep) آنچه ميپرسند بدين علت است كه آيا هيچ گونه آماده سازي محصول در انبار آمازون لازم است. گزينه NO را انتخاب كنيد. چه اينكه خود محصول را آماده سازي كرده ايد و چه اينكه كمپاني بازرسي اين كار را انجام داده باشد.

Prep-Required-Home-Screen-1.jpg

روي continue كليك كنيد. از شما پرسيده ميشود كه چه كسي روي محصول برچسب ميزند؟ merchant را انتخاب كنيد. از قبل ليبل ها را رو پكيجينگ قرار دهيد يا شخص ثالثي كه براي اينكار انتخاب كرده ايد اينكار را انجام ميدهد.

نيازي نيست كه در اين مرحله ليبل ها را پرينت كنيد زيرا اينكار زماني كه براي تك تك محصولات برچسب ايجاد ميكنيد، انجام خواهد شد.

What-someone-label-hit.jpg

سوال متداول: از كجا ميدانيد به كدام انبار آمازون بايد محصول خود را بفرستيد؟ با ایجاد پلن  حمل و نقل خود ، آمازون به طور اتوماتیک تصمیم می گیرد که کدام انبار محصولات خود را در اختیار شما قرار دهد.

 آنها آدرسي را به شما ارائه ميدهند و در نتيجه شما ميتوانيد خودتان محصولات را با انبار آمازون FBA بفرستيد و يا اينكه از شركت حمل و نقل تان بخواهيد تا اين كار را انجام دهد.

Address-Send-to-Fba-wearhouse-Amazon.jpg

اطمينان حاصل كنيد كه همه اطلاعات درست باشد.

Working-on-Shipment-1.jpg

روي work on shipment كليك كنيد تا مشخص شود چگونه قرار است محصول را به آمازون بفرستيد.

choose-product-sender.jpg

مرحله پنجم: آماده سازي محصولات براي ارسال به آمازون FBA

در اين مرحله لازم است تا روش ارسال محصولات را به آمازون انتخاب كنيد.

گزينه small parcel delivery را انتخاب كنيد واگر قرار است تا محصولات را از خانه به آمازون بفرستيد، از سرويس هاي حمل و نقل همانند FedEx, DHL,UPS ويا دفاتر پست ايالات متحده استفاده كنيد.

اگر شخص ثالثي اينكار را براي شما انجام ميدهد، روش انجام كار را بپرسيد و از آنها بخواهيد تمام اطلاعات را در اختيار شما قرار دهند.

اطمینان حاصل کنید که تمام اطلاعات مربوط به حمل و نقل درست است و از شخص ثالث كه مسئول حمل و نقل است ابعاد و وزن هر جعبه را بپرسيد.

در غير اينصورت خودتان ميتوانيد وزن جعبه را در منزل مشخص كنيد.

Approval-Dimensions-and-Weight-Packages.jpg

برچسب هاي حمل جعبه ها را چاپ كنيد

Print-label-packages.jpg

در مثال من آدرس كارخانه سازنده، آدرس محل ارسال است. به همين علت آدرس برگشت، چين ذكر شده است. اگر شما از خانه خود محصول ميفرستيد، لازم است تا آدرس همانجا را وارد كنيد.

در اينجا موارد لازم جهت آماده سازي FBA كه لازم است انجام شود تا محصول توسط انبار آمازون پذيرفته شود ذكر شده است.

اگر خودتان محصول را به انبار نميفرستيد، لازم است تا فايل اطلاعات برچسب ها را به كسي كه كار حمل و نقل را برايتان انجام ميدهد، ارسال كنيد.

Send-the-label-shipment-to-the-supper.jpg

وقتي محصول را به آمازون ارسال ميكنيد يك شماره رديابي را از كمپاني فرستنده دريافت ميكنيد. اگر ده بسته را ميفرستيد پس ده شماره دريافت مي كنيد. شماره هاي پيگيري را در داشبود فروشنده آمازون خود قرار دهيد.

مطمئن شويد كه قبل از ارسال از محصول خود عكس بگيريد.

Tracking-Number-Supplier-Account-1.jpg

مرحله ششم: فروش محصول در آمازون را شروع كنيد

در اين مرحله كاري بجز شروع كسب و كار آمازون باقي نمانده است.

به يادگيري ادامه دهيد

ايده پشت اين مقاله اين بود كه به سرعت نكاتي را كه لازم است براي شروع اين كسب وكار بدانيد آموزش داده شود. چرا كه بسياري از افراد در مورد مسايل تكنيكي شروع اين تجارت سردرگم ميشوند و نميدانند كه چگونه و از كجا بايد شروع كنند.

مراحل اضافي: تعيين زنجيره حمل ونقل

مزاياي داشتن يك شركت ثالث حمل ونقل و آماده سازي

  1. بازرسي و برگشت دادن محصولات معيوب به سازنده
  2. آماده سازي محصول با توجه به مقررات آمازون
  3. فرستادن محصول به انبار آمازون
  4. خدمات FBA از قبيل پلن حمل و نقل و ليبلينگ

دليل اينكه اين مراحل را عنوان كردم اين بود كه شما بايد روند مراحل را ياد گرفته و به سختي فعاليت كنيد. هنگامی که متوجه شدید که چگونه هر مرحله از فرایند کار می کند، می توانید از كمك هاي ارتقا استفاده كنيد تا رنكينگ آمازون را برای رشد کسب و کارتان افزایش دهید.

پس از يادگيري كامل مراحل ذكر شده شما می توانید بر روی پیدا کردن محصولات جدید تمرکز کنید و مطمئن شوید که مشتریان شما بهترین تجربه ممكن را درك ميکنند.

جمع بندي

در اين مرحله تنها چيزي كه اهميت دارد باز كردن يك حساب فروشنده در آمازون، انتخاب محصول براي فروش، سورس كردن محصول، ايجاد صفحه محصول در آمازون و ارسال محصول به FBA آمازون است.

در ابتداي كار لزومي به دانستن ماليات فروش آمازون و مسايلي از قبيل LLC و ثبت اختراع نداريد.

شما ميتوانيد تجارت آمازون را بدون دانستن اين مسايل به طور ١٠٠٪؜ راه اندازي كنيد.

به ياد داشته باشيد تا زمانی که فروش نداشته باشید، یک کسب و کار آمازون ندارید.

اجازه دهيد تا گفتگو در اين باره را ادامه دهيم. فراموش نكنيد كه ما در تمام مراحل در كنار شما هستيم. پس هر سوالي داريد از ما بپرسيد.

در صورتی که از مطالعه این مقاله لذت بردید لطفا این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

75 پاسخ

  1. سلام. روزتون بخیر و شادی. مصطفی هستم از قطر. یک کارخانه تولیدی قلوه سنگ خاص تزیینی دارم در ایران. شرکتم در قطر به ثبت رسیده. میخواهم محصول خود را در بسته بندی های کیلویی در آمازون به فروش برسانم. اسم قطر در لیست نبود. چطوری باید اقدام کنم

  2. سلام مصطفی جان
    ممنون. بله قطر در لیست نیست و شما بایستی از یکی از کشورهای مورد تایید آمازون اقدام به ساخت حساب کاربری و فروش کنید، برای این کار می توانید از حساب کاربری دوست یا اقوام نزدیک استفاده کنید که باز هم پیشنهاد انجام این کار رو نمیکنیم و اکیدا توصیه میکنیم که حساب کاربری برای شخص شما باشد. پس پیشنهاد میکنیم که در یکی از کشور های ذکر شده سکونت کنید و مدارک مورد نیاز را جمع آموزشی کنید، از جمله گواهینامه آن کشور، تاییدیه آدرس شما و سایر موارد. در مورد محصول شما هم باید بررسی کنیم که آیا اصلا این محصول به درد فروش در آمازون میخوره یا نه. از منوی بالای سایت وقت مشاوره بگیرید. (مشاوره رایگان است)

  3. سلام
    واقعا مطالبی ک در زمینه فروش آمازون توسایت شما یافت می شه،من نمونه اشو توهیچ سایت خارجی یا داخلی دیگه ای ندیدم،واقعأ مطالب آموزنده و مفیدی گذاشتین، ازشما تشکر می کنم

    1. سلام، ممنون لطف دارید، هدف ما ارائه تخصصی ترین آموزش ها به فارسی زبانان عزیز هستش. چه ایرانیان عزیز چه افغان های عزیز و …

    2. با سلام. با تشکر از مطالب مفید و ارزشمندتون. من در ترکیه زندگی می کنم و قصد فروش محصول از ترکیه را دارم. اگر آمازون ترکیه را انتخاب کنم امکان ارسال به سایر کشورها از طریق انبار آمازون وجود دارد یا فقط در ترکیه به فروش می رسد. اگر امکان ارسال به سایر کشورها وجود دارد هزینه های ارسال، گمرک و … چگونه محاسبه می شود؟

  4. ببخشید من وقتی از اف بی آی ثبت نام کردم و میخوام به شرکت یا کارخونه ای که ازش جنس میخرم،پول بدم،چجوری باید پول رو به حسابش واریز کنم؟ یعنی چجوری اعتماد کنم؟

    1. سلام حامد جان، اگر از علی بابا خرید میکنی حتما حتما از Alibaba Trade Assurance استفاده کن تا پرداخت هات بیمه بشن

  5. با سلام ، مقاله بسیار عالی و کاملی بود . موفق و پیروز باشید

    1. سلام علی جان، ممنون که وقت گذاشتید و مطالعه کردید

  6. با سلام
    ما تولید کننده اکسسوری در ایرانیم
    راهی وجود داره که بتونیم در آمازون فروش داشته باشیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا با ما تماس بگیرید یا از قسمت مشاوره رایگان نوبت بگیرید و منتظر تماس ما باشید تا بررسی کنیم و صحبت داشته باشیم
      61406900193+
      شروین خانزادی
      واتس اپ – تلگرام

  7. سلام, ممنون از مطالب مفیدتون که در اختیار ما گذاشتید.
    امکانش هست محصولات سایت asos.com بعنوان دراپ شیپر در آمازون آمریکا بفروش رساند (هزینه ارسال رایگان هست و از انگلستان 4 روزه به آمریکا زمان میبرد).
    (هر زمان که سفارش داشتم همون لحظه همون محصول از سایت asos خرید کنم و مستقیم از سایت asos به آدرس خریدار در آمریکا ارسال بشه)

    1. سلام مهرداد جان، منظورتون سایت Asus هست؟ اکثر برندهای معروف خودشون در آمازون حضور دارند. امکان دراپ شیپینگ روی آمازون وجود داره ولی کمتر کسی از طریق آمازون این کارو میکنه چون سودش خیلی کمه. هر جور نگاه کنی سود ارسال کالات کمتر از خود فروشنده اصلی کالا است. البته فروشنده مورد نظر باید اجازه لیست کردن محصولات خودش از طریق صفحه محصولش رو به شما داده باشه. بعضی برندها این اجازه رو نمیدن

      1. ممنون شیروین جان:
        منظورم سایت asos.com هست، خودم 4 ساله از این سایت خریدبالا میکنم برای ایران، ولی 4 هفته هست که دیگه ارسال به ایران نداره(بابت تحریم)،خواستم اجناسی که تو سایت خوب تخفیف خورده را با سود 40% بزارم تو سایت آمازون ،خواستم از شما راهنمایی بگیرم که با این روش که تو پست قبل توضیح دادم میشه همچین کاری کرد

        1. سلام مهرداد جان
          اول زدم باز نشد، فکر کردم منظورتون ایسوس هستش، خب این کار یه جورایی شبیه دراپ شیپینگه، شما محصول رو در آمازون اضافه میکنی به صورت اف بی ام وقتی مشتری سفارش گذاشت از Asos میخری میفرستی به آدرس خریدار، البته این کار کلی نکته و ریزه کاری داره که آموزششو میزارم بزودی ولی در کل در سطح پایین سود آور نیست و خیلی هم دست تو کاره.

          1. ممنون شیروین جان،بی صیرانه منتظرم تا آموزششو تو سایت بذترین (:

          2. سلام شروین جان:
            مهرداد نظره خوبی داده ،ممنون میشم حتما پست آموزشی در این مورد بذارید تو سایت.
            منتظر آموزش هستیم

  8. باسلام
    ممنون از مطلب کامل وجامع شما
    این مقاله با توجه به کامل بودن به خوانده حس خوبی می دهد ودوست داره مطلب را چند بار مطالعه کنه
    پایدار باشید وبرقرار

    1. سلام باقر جان باعث افتخار ما است که مورد پسند شما قرار گرفته
      همیشه موفق باشید و پیروز

  9. درود بر شما
    من در ایران هستم و برادرم در امریکا , پرسش اینجاست که اگر برادرم اکانتی بسازد و همچنین تمام مراحل از مالیات ها و همه و همه را به عهده گیرد آیا من میتوانم از حساب ایشان استفاده کنم در ایران؟
    آیا برای ایشان مشکلی ایجاد نمیکند؟
    اگر خود ایشان هم در انجا از اکانت استفاده کنند آیا آمازون مانع از این کار نمیشود؟چون هم از ایران و هم از امریکا استفاده میشود.؟؟
    سپاس

    1. سلام رضا جان
      خیر مشکلی پیش نمیاد، شما با وی پی اس آمریکا بر روی اکانت کار میکنید، در این صورت مشکلی پیش نمیاد.
      در مکالماتتونم (به صورت تلفنی) شما به عنوان کارمند برادرتون باشید
      میتونید دو نام کاربری بسازید و ایشون با نام کاربری خودش فعالیت کنه. (بهتره اینکار رو بکنید حتما)

  10. سلام رضا جان خوبید؟
    خیر مشکلی پیش نمیاد، شما با وی پی اس آمریکا بر روی اکانت کار میکنید، در این صورت مشکلی پیش نمیاد.
    در مکالماتتونم (به صورت تلفنی) شما به عنوان کارمند برادرتون باشید
    میتونید دو نام کاربری بسازید و ایشون با نام کاربری خودش فعالیت کنه. (بهتره اینکار رو بکنید حتما)

  11. سلام ما تو ایرانیم باید چیکار کنیم دقیقا….هیچجا توضیح کاملی ننوشته…ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. سلام امین جان، توضیحات زیادی داده شده، مقالات و نظرات زیادی جواب داده شده و پرسش و پاسخ های زیادی در سایت قرار داده شده ولی چون شاید پراکنده باشند پیدا کردنشون براتون سخت بوده، ان شالله بهتر میکنیم تا شما هم بتونید استفاده بهتری بکنید.
      برای ایرانیان عزیز مثل شما که اقامت کشوری جز ایران رو ندارند تنها راه استفاده از حساب کاربری یکی از اقوام یا دوستان در کشورهای مورد تایید آمازون هستش، در حقیقت شراکت با آنها، حساب و اکانت با آنها و کار از شما.

  12. با سلام و درود خدمت شما.
    بنده متوجه شدم که اگر یکی از بستگان ما خارج از کشور باشد و ما در ایران، می توانیم همکاری کنیم. در عین حال اگر اکانت در خارج باشد و بنده از ایران جنس را بفرستم هیچ مشکلیی پیش نمیاد؟ پول واریزی برای خرید محصول ما در اصل کجا میره و یا چطور بدست ما میرسه؟
    با تشکر

    1. سلام امین جان،
      ارسال جنس از ایران امکان پذیر نیست.
      پاسخ این سوال رو در قسمت پرسش و پاسخ داده ایم امین جان

      1. سلام و درود به آقای خانزادی.
        شما فرمودید فرستادن جنس از ایران امکانپذیر نیست اما جای دیگه گفته بودید اگر اقوام شما خارج از کشور باشند اکانت و حساب با اونا و کار با شما؟!
        ممکنه لطف بفرمایید و توضیح بدید.
        با تشکر

  13. با سلام مجدد.
    ظاهرا ما که ایرانیم باید محصولمونو برای دوستمون که توی مثلا آلمانه بفرستیم و اون بفرسته برای خریدار؟
    اگر اینطور باشه، مثلا من که صنایع دستی ایران رو میفرستم، دوستم توی توضیحات محصول در اکانتش نباید بنویسه که این محصول در ایران تولید شده یا از ایران فرستاده میشه؟
    با احترام

    1. سلام امین جان، بله درست میفرمایید و داستان خودشو داره فروش جنس ایرانی و من پیشنهاد نمیکنم.
      صنایع دستی سودی نداره ولی اگه اسمی از ایران روی جنس و اکانت برده نشده باشه اوکیه

  14. سلام مهندس
    من اکانت رو باز کردم ولی ازم اطلاعات پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی میخواد که متاسفانه ایران رو قبول نداره.
    من کشور ترکیه زندگی میکنم.میشه راهنمایی کنید؟

    1. سلام فرهاد جان باید گواهینامه کشور ترکیه رو داشته باشید

  15. سلام امکان هست که خوار و بار و ادویه جات جنس یک در آمازون به فروش گذاشت با بسته بندی خیلی شیک وبه زبان انگلیسی ممنون میشم جواب بدهید

    1. سلام اگه محصول تولید ایرانه شدنی نیست یا خیلی سخت هست

  16. سلام
    قیمت گذاری کالای ارائه شده در آمازون با فروشنده است یا خود آمازون؟

    1. سلام
      با خود فروشنده

  17. سلام ، خیلی ممنون بابت زحماتتون. من سوئد زندگی میکنم و میخواستم بدونم آکانت آمازون مثلا آلمان باز کنم بهتره یا همون آمریکا؟
    و اینکه وقتی دولت آمریکا مالیات رو از در آمد ما کسر میکنه، اون مالیات مختص آمریکاست و یا کلی هستش؟ منظورم اینه که یعنی بعد از دریافت پول از آمازون دوباره باید به دولت سوئد هم مالیات بدم؟ یعنی اگه اینطور باشه چیزی هم تهش میمونه واسم؟

    1. سلام جناب کریمی عزیز
      هر دو خوب هستند ولی میزان تقاضا برای برخی محصولات در آمریکا بیشتره ولی دلیل نمیشه بگیم تقاضا همه محصولات در آمازون آمریکا بیشتره به هیچ وجه
      برای همین بستگی به نوع محصولات انتخابی شما داره و میزان رقابتشون در آمازون آلمان و آمریکا
      مصلما ۳۳۰-۴۰ میلیون نفرجمعیت آمریکا نشان دهنده بهتر بودن این مارکت پلیس هستش ولی نه ۱۰۰ درصد در همه موارد
      بحث مالیات رو از فرد واجد الشرایط بپرسید فکر کنم یه کشوری بود که دوباره مالیات میگرفت ولی ۹۹ درصد کشور ها اینطوری نیستند

      1. سلام
        من انگلستان زندگی میکنم به نظر شما کسب و کارم رو با انگلستان شروع کنم یا امریکا؟
        نظرتون در مورد مارکت انگلستان چیه؟
        واینکه اصلا مهمه با مارکت اون کشوری که داخلش هستیم کار کنیم؟
        با تشکر

        1. سلام سامان جان
          در واتس اپ به من پیام بدید تا شمارو در گروه اختصاصی امازونمون اضافه کنم
          بهتره با همون یو کی شروع کنید
          کارتون راحت تر خواهد بود
          بعدا آمریکا رو هم حتما شروع کنید

  18. سلام بر شما و با عرض تبریک سال جدید خدمت شما و دوستان گرامی
    سوال مهمی داشتم داخل امازون صرفا کالا به فروش میرود یا اینکه میشود اموزش هم بفروشیم منظور از اموزش هنر های خانگی یا غیره
    که اون شخص پس از پرداخت وجه اون فایل رو بتونه دانلود کنه

    1. سلام امین جان خوبی؟
      ممنون از شما
      فیلم های آموزشی نرم افزاری هم رو آمازون هست ولی آمازون پلتفرم خوبی براشون نیست زیاد
      نمونه های موفقی روی آمازون نمیشه زیاد پیدا کرد
      ولی در کل با طی کردن پروسه و مراحلش شدنیه

  19. سلام وقت بخیر
    مرسی از سایت خوبتون . بنده در ایران تو کار زعفران و بسته بندیم . میخواستم ببینم اگر زعفران رو در بسته بندی شیک . و از طریق ترکیه بخوام بفروشم در امازون میشود ؟ یا اینکه اصلا خوب هست ؟

    1. سلام فرزاد جان در یوتیوبمون دوتا ویدئو کامل درباره زعفرون گذاشتیم
      کانال
      FBAMAP

  20. سلام مجدد . ممنون از احوال پرسی شما : خوبم به لطف شما
    انشالله که شما خوب هستین
    خیلی از پاسخ شما ممنونم
    سوالی مجدد دارم اینکه بسته اموزشی دارم میخوام سراسر دنیا اموزش بدم و اگر بخرند درامد ارزی داشته باشم
    به نظر شما کجا میتونم این خدمات را ارائه کنم کدوم برنامه یا سایت مناسب هستش راهنماییم کنید لطفا
    ایا همون امازون برای این کار مناسب هستش
    یا جای دیگری میشود انجام داد

    1. سلام امین جان
      ببخشید دیر پاسخ دادیم
      آمازون مناسب این کار نیست زیاد و ما هم در آمازون تجربه فروش آموزش انلاین نداریم

  21. سلام بله مچکرم از جواب شما
    فقط خواستم بدونم کجا و کدوم سایت مناسب این طرح بنده هستش اگر میتونید کمکم کنید

  22. سلام وقت بخیر
    آیا افغانستان شامل شرکت امازون است میتوانم تجارت را همرایش شروع کنم

  23. سلام. امیدوارم خوب باشید.
    با توضیحاتی که جنابعالی فرمودید در کل شرایط سختی دارد برای کارکردن در سایت امازون.
    اگر امکانش هست سایتهایی که شرایط ساده تری برای ایران داشته باشند و بتوان باهاشون کار کرد معرفی کنید.
    تشکر

    1. سلام بابک جان
      نمیدونم منظورتون چیه که سایت های با شرایط راحت تر رو معرفی کنم بیشتر توضیح بدید
      وقتی ما میگیم سخته یعنی سخته دیگه – وقتی میگیم تحریمه یعنی تحریمه – هرکسی هم بخواد به شما کمک کنه و جواب مثبت بده هم داره به شما ظلم میکنه هم به خودش
      خبر نداره

  24. خوشبحال هرکی که میتونه اینجوری میتونه درامدزایی کنه ???

    1. سلام.خسته نباشین.من ایران ساکنم.کارم صنایع دستی هست.در واقع نقاشی روی مس.همان مینیاتور روی ظرف.آشنای من آلمان هست به نظر شما مارکت کدوم کشور بهتره برای کار من.آلنان،یا آمریکا،..

      1. سلام سلامت باشید
        آلمان مالیاتش بالاست ولی آمازونش خوبه
        آمریکا مالیاتش کمتره و آمازونشم بزرگتره ولی در کل رقابت هم بیشتره

  25. سلام خسته نباسید یه سئوالی داشتم تو سایت آمازون میشه محصولات غذایی هم فروخت ?

    1. سلام بله میشه ولی مدارک و مجوزهای لازم رو باید داشته باشید

  26. ببخشید مدارک موردنیازش چه فرقی با دیگر محصولات وآموزش تو سایت امازون داره ؟

    1. مدارک فروش محصولات فیزیکی در آمازون (باز کردن سلر سنترال)‌رو نوشتیم در مقاله ماهی جان

  27. سلام من تولید کننده فرش و گلیم اصیل ایرانی هستم میخوام کارهامو تو سایت امازون بفروشم راهی هست بتونم این کارو بکنم ؟

    1. سلام سارا جان راه که هست ولی باید اجناستون خارج بیان و اکانت فروشنده آمازون هم داشته باشید

  28. سلام. در مورد نحوه فروش کتابهای الکترونیکی توضیح میدید؟ تشکر

    1. سلام اکبر جان به تلگرام ما پیام بدید من راهنماییتون میکنم
      t.me/shervinkhanzadi

  29. سلام ببخشید من یه مشورت میخواستم میتونم یک إیمیل داشته باشم برای مشورت ازتون درباره امازون

    1. سلام پوریا جان به تلگرام جناب دراجی پیام بدید
      t.me/dorraji

  30. سلام ،یک تابلو فرش دارم میخوام برای فروش بذارم امکانش هست ایران هستم

    1. سلام قربان از سایت ای بی استفاده کنید آمازون زیاد مناسب این کار نیست

  31. واقعا توضیحات کامل و عالی بود مرسی از وقتی که گذاشتید بابت این مقاله با ارزش

  32. واقعا توضیحات کامل و عالی بود مرسی از وقتی که گذاشتید بابت این مقاله با ارزش ممنونم ..

  33. سلام مرسی از راهنماییهاتون
    عالی بودن.
    یه سوال دارم ، کسانی که میخوان تو آمریکا فروشنده بشن، آیا ویزای کار از آمریکا نیاز داره؟ یعنی اگر آدرس آمریکا هم داشته باشیم ولی ویزای کار نداشته باشیم میشه بازم تو آمازون آمریکا فروش کنیم؟

    1. سلام رویا جان
      بله باید ویزاتون اجازه کار داشته باشید و در هر حوزه کاری که بعدا به مشکل نخورید
      همینطور در مورد میزان درامدی که میتوانید داشته باشید
      از وکیل مهاجرتتون بپرسید

  34. سلام روزتون بخیر مقالتون بسیار عالی بود ولی خوب بخاطر اینکه اطلاعاتم کامل نیست این سؤال رو میپرسم من میخوام شروع کنم فروش تو امازون رو حالا سؤالم اینه fba برای من روش خوبیه؟

  35. سلام و خسته نباشید
    ببخشید میخاستم بدونم آیا هیچ راهی نداره برا ما که ساکن ایران هستیم اکانت فروش آمازون رو داشته باشیم؟؟؟

  36. سلام من یه مجموعه نقاشی می خوام تولید کنم میخواستم بدونم چطور میتونم تو امازون فروش انجام بدم

  37. سلام من چندتا سوال داشتم اول اینکه من در ترکیه زندگی میکنم ایا میتونم محصولم را به امازون امریکا بفرستم واینکه نمیدونم از کجا باید شروع کنم

    1. سلام محصول تولید ایران رو نه چون تحریم هستیم
      مگر اینکه بدونید چطوری
      re export
      قانونی انجام میشه
      برای کسب اطلاعات بیشتر به تلگرام ما پیام بدید
      t.me/FbaAssist

  38. سلام خسته نباشید
    اگه بخوام کتاب الکرتونیک در آمازون ایجاد کنم و به فروش برسونم باید چکار کنم ؟؟؟

    1. سلام به تلاگراممون پیام بدید
      t.me/KdpAssist

خرید کتاب مقدس معامله گری براساس کندل استیک با تخفیف ويژه

به مدت محدود فقط تا چهارشنبه 20 تیر


🔶حجم کتاب: 7.1 مگابایت

🔶تعداد صفحات: 148 صفحه

🔶قابل مطالعه روی موبایل، لپ تاپ یا کامپیوتر

⭐ارزش کتاب معامله گری بر اساس کندل استیک این کتاب در سایت رسمی آن به قیمت ۴۷ دلار به فروش می رسد. و به جرات می‌توان گفت هر تریدر حرفه‌‌ای حداقل یک بار این کتاب را خوانده است. اگر میخواهید فقط یک کتاب در زمینه کندل استیکها در بازارهای مالی مطالعه کنید فقط همین کتاب را بخوانید.


بلافاصه بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده خواهد شد و میتوانید فایل را دریافت کنید


وارد کردن نام و شماره موبایل اختیاری می‌باشد.
29 هزار تومان 65 هزارتومان

تعداد خرید موفق تا این لحظه 468 نفر

پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب


در صورت بروز هرگونه مشکل در هر مرحله‌ای از خرید، میتوانید با پشتیبانی آنلاین و یا شماره 09018816095 (واتس‌آپ) در تماس باشید.

نظرات

رضاخانی

کیفیت بسیار عالی و محتوا به شدت مفید هست
برای دوستانی میخوان کار ترید کنن توصیه میکنم

مدیر سایت

ممنون از دیدگاه ارزشمندتون، خوشحالیم که تونسته براتون مفید باشه


Zahra

سلام چطوری میتونم کتاب رابگیرم

مدیر سایت

سلام، روی دکمه سبز رنگ "خرید و دانلود فوری" که کلیک کنید بلافاصله بعد از پرداخت، میتونید کتاب رو دانلود کنید و روی گوشی یا لپتاپ مطالعه کنید


حسین میرزانیا

ببخشید من بعد از خرید اینترنتم قطع شد و نتونستم دانلود کنم باید چیکار کنم
لطفا راهنماییم کنید

مدیر سایت

سلام
جای نگرانی نیست
لطفا در واتس آپ یا SMS به پشتیبانی به شماره 09018816095 پیام بدید تا براتون لینک دانلود رو ارسال کنیم


هاشمی

سلام ضمن تشکر از دست اندرکاران باید بگم که مطالب کاملا گویا و قابل درک توضیح داده شده و نقطه قوت این سایت تیم پشتیبانی صبور و خوش برخوردش هست که خیلی مفید و کاربردی جوابگوی سوالات هستند.

مدیر سایت

سلام
خوشحالیم که این کتاب تونسته برای شما مفید باشه


حامد

امکانش هست مجدد تخفیف ویژه رو تمدید کنید تا بتونیم کتاب رو تهیه کنیم
ممنون

مدیر سایت

سلام
فردا شب مجدد تخفیف ویژه قرار داده میشه


Mehdi

ممنون از این کتاب خوب
مطالب بسیار مفید هستن هیچ گونه حاشیه و اضافه گویی ندارن

مدیر سایت

سلام مهدی عزیز
باعث افتخاره که تونستیم نظر شما رو جلب کنیم





ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر